[Foto] Libel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

showteam

[Foto] Libel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 09:38

Niet echt bijzonder maar wel aardig vond ik Lachen

Afbeelding

Ogrop

Re: [Foto] Libel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:40

Wauw, ik vind hem erg leuk. Ik vraag me nog steeds af hoe je zo dicht b ij die dieren terecht komt Knipoog Wat een prachtige foto! Fijne kleuren. Leuke compo. Niets op aan te merken Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:42

De foto doet mij in tegenstelling tot Soet juist helemaal niets. Ten eerste vind ik de copyright te overheersend. Alsof het zegt: "HIER BEN IK!" Haha!
Maar de kleuren van de foto zijn mij iets te flets, er zit niet echt een gevoel in de foto. Misschien een beetje met de kleuren en contrast spelen in Photoshop?
Ook vind ik de libelle te centraal staan, maar ik kan wel begrijpen waarom je dat gedaan hebt. Lachen

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 11:34

Veirl schreef:
De foto doet mij in tegenstelling tot Soet juist helemaal niets. Ten eerste vind ik de copyright te overheersend. Alsof het zegt: "HIER BEN IK!" Haha!
Maar de kleuren van de foto zijn mij iets te flets, er zit niet echt een gevoel in de foto. Misschien een beetje met de kleuren en contrast spelen in Photoshop?
Ook vind ik de libelle te centraal staan, maar ik kan wel begrijpen waarom je dat gedaan hebt. Lachen

Ik heb hem een beetje gecropt dus vandaar dat hij erg centraal staat maar als ik thuis ben zal ik even de orginele foto plaatsen Lachen