Es dr shoot1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Es dr shoot

Tatjanaa schreef:De foto's zijn heel leuk geworden. Maar ik heb niet het 'wauw' effect. Op de meeste foto's kijkt het model wat ongeinteresseerd.
Verder wel een hele goede scherpstelling

Misschien had ik toch dat andere oog ook willen zien, die hand is goed.
Ook jammer dat je op de neus hebt scherpgestel ipv de ogen.
Vind het een érg leuke foto, zo met dat bloempje erbij etc. Alleen fronst ze... 
Nice. 
De ruis doet de sfeer goed. 

Eve_lien schreef:Heee hier komt ie dus vandaan!
Acht is mijn favo .. gewoon echt heel mooi plaatje.
Verder vind ik het stuk voor stuk leuke foto's om naar te kijken.
Geen tips van mijn kant!
Wel een complimentje: wat een orginele composities heb je gebruikt (:
Ik was zelf niet helemaal tevreden over de composities namelijk, haha.

Muzefee schreef:1. Leuke foto en compo opzich, maar het model staat er niet ontspannen op, als je snapt wat ik bedoel. Het is nu net of ze zich in een houding moet vasthouden en het daar niet heel makkelijke mee heeft.
Shalimar schreef:Bij 10 zie ik heel veel ruis. Als het de bedoeling ok maar ik vind het niet mooi.
Elessar schreef:Is dat van die composities een grapje?Ik was zelf niet helemaal tevreden over de composities namelijk, haha.
Nummer 8 was vanaf het begin al mijn favoriet. Gewoon een lekkere plaat. Escha kijkt daar ook erg fijn/ontspannen.![]()
Bedankt voor je reactie!
Eve_lien schreef:Elessar schreef:Is dat van die composities een grapje?Ik was zelf niet helemaal tevreden over de composities namelijk, haha.
Nummer 8 was vanaf het begin al mijn favoriet. Gewoon een lekkere plaat. Escha kijkt daar ook erg fijn/ontspannen.![]()
Bedankt voor je reactie!
Nee, ik ben heel serieus!
Vaak op UK of CB kom ik portretten tegen, wat lachjes en that's it.
Ja, je kan zien dat je je best hebt gedaan!
Edda schreef:Muzefee schreef:1. Leuke foto en compo opzich, maar het model staat er niet ontspannen op, als je snapt wat ik bedoel. Het is nu net of ze zich in een houding moet vasthouden en het daar niet heel makkelijke mee heeft.
Ik moet zeggen dat ik best lekker in die boom hing![]()
Erg fijne compositie, lekker sfeertje en vooral prettig om naar te kijken. Edda staat er daar ook erg goed op. (jammer is wel dat de details iets minder scherp zijn, maar ik denk dat dat komt vanwege het verkleinen. Dan verlies je bijna altijd wel enige scherpte. Zeker met kleinere details.) De vorm van haar haar komt ook prachtig uit in deze foto.