[FOTO]; Paasbrunch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinee_

[FOTO]; Paasbrunch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 20:46

Heyhoi!
Vandaag had ik een paasbrunch bij mijn familie.
En ik vond dat een mooie gelegenheid om mijn amateursprofessionelenieuwecamera (Olympus SP-510UZ)
te testen.
Ik ben héel benieuwd wat jullie er van vinden. Commentaar gráag. Ik ben tenslotte een
beginnende amateursfotografe. Míts het commentaar opbouwend is!

Afbeelding
Eerst een foto van de hele tafel.

Afbeelding
Scherpstellen op de eieren. Tenslotte zijn die het belangrijkst!

Afbeelding
Accent op de Kip!

Afbeelding
Theekopjes met kuikentjes. In het geel uiteraard.

Afbeelding
En de broodjes.

Dat waren ze weer. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het was mijn eerste
fotoshoot-waar-ik-over-na-heb-gedacht! Knipoog
De foto's zijn trouwens wel erg groot zie ik nu. Sorry!
Aufwiederschnitzel

Escha

Re: [FOTO]; Paasbrunch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 21:14

De grootte is prima hoor Lachen
Jammer dat op alle foto's een erg grauwige sfeer zit. Als ik aan pasen denk, denk ik aan lente, denk ik aan lente denk ik aan vrolijke knallende en frisse kleuren! Dit zie ik niet in jouw foto's terug komen. Ze zijn erg grauw en flets van kleur. Ze kunnen allemaal wel wat contrast gebruiken. Verder had je wat meer licht op de dingen kunnen laten vallen om het grauwige weg te krijgen. Voor de volgende keer Knipoog
Verder vind ik foto 1 te druk, ik ben veel te snel afgeleid. Twee is leuk, maar ook te druk. De voorgrond is druk en de achtergrond ook. Had liever voor een egale achtergrond gekozen en het liefst een lekkere frisse kleur. Foto 3 is te donker en te grauw. Verder lijkt de staart scherper dan de kip zelf. Foto 4 vind ik erg leuk, leuke compositie en hij is erg leuk om naar te kijken. Hier stoort je copyright wel ontzettend, want je ziet nu niet het hele schoteltje, jammer! Verder kan de foto ook nog wel wat contrast gebruiken Lachen Foto 5 is erg leuk bedacht! Vooral omdat het kopje met het kuikentje er 2 keer in voor komt, leuk!
Ga vooral zo door, blijf veel oefenen!

*edit
Nu vergeet ik de helft Huilen van het lachen
kies de volgende keer voor een ander soort copyright, deze vind ik té erg aanwezig. Hij kan gerust wat kleiner. Vooral bij foto 4 stoort hij ontzettend en dat is echt zonde! Lachen

Kinee_

Re: [FOTO]; Paasbrunch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 16:50

Dankjewel voor je nuttige commentaar! Hier heb ik tenminste wat aan! Hartstikke bedankt! Pling
Dat copyright stoort mij ook heel erg. Maar ik wist niet dat hij zo groot zou worden! Hahaha.
De achtergrond valt me inderdaad ook erg op. Beetje jammer.
Maar dus hartstikke bedankt! Lachen