Steek maar van wal met onderbouwd commentaar. Ik ben benieuwd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BarbaLala schreef:ehm, sorry maar wat is het precies?

) 
' 

Ik kan er echt uren naar kijken volgens mij, vind het super!Eve_lien schreef:Ik snap het niet.
Misschien ook omdat, door je foto's, ik de bordjes niet echt goed kan lezen..
Volgens mij zit er een geweldig idee achter .. jammer dat het niet goed tot uitting komt zo.
Gaby schreef:Geweldig. Echt geweldig.
Jouw commentaar in dat topic is zo raak. Dit is een frisse wind, ik kreeg zo genoeg van foto's van huisdieren en landschappen dat ik UK bijna begon te mijden. Op een fototentoonstelling zie je ook meer dan alleen maar plaatjes van huisdieren en dergelijke.
Die met stomach flu vond ik echt geweldig, net als die met homesick (wrange/zure vrucht, wrange emotie). Tegenwoordig wil iedereen alleen maar van die behapbare kunst, hier blijft tenminste wat te raden over.
Erg leuk experiment! De bordjes zijn niet altijd even goed te lezen, misschien hadden die wat groter gekund. Ik kon niet precies lezen wat op dat bekertje stond. Stond er nou "Prowned"?
Alles is qua uiterlijk vrij neutraal, dan valt zo'n merkje wat te veel uit het geheel tenzij je er iets mee hebt willen zeggen.
Fairie schreef:Een installatie documenteren is inderdaad enorm moeilijk. Je hebt nooit het zelfde gevoel bij het zien van een foto als dat je het in real life kunt bekijken. Zelf ben ik meer grafisch gericht, maar ook dan is het moeilijk omdat je bijvoorbeeld niet de inpact van levensgrote dingen kunt mee maken.
Erg mooie sfeer en een perfecte styling met uitzondering van HeinekenAlles is qua uiterlijk vrij neutraal, dan valt zo'n merkje wat te veel uit het geheel tenzij je er iets mee hebt willen zeggen.
De sfeer spreekt me erg aan, maar dit soort vormen van sfeer en styling zijn dingen die vrij persoonlijk zijn. Erg mooi gedaan.
De handgeschreven 'bordjes' spreken ook veel meer bij het geheel dan de getytpte 'bordjes'. Maar misschien heb je er een reden voor om dit gemengd te gebruiken.
Vanwaar die naam verandering? Ik herkende je eigenlijk niet meer, tot ik me bedacht dat dat de Paraat avatar is...

Nu in het geheel snap ik dat blikje ook iets beter. Je laat daar nog meerdere dingen terug komen. Eerste instantie was het meer een vervloren voorwerp voor mijn gevoel.
) neem ik aan? Het is ook niet echt een product wat ik ken, daar zal het misschien ook aan liggen. Haha. Goof schreef:Ik vind veel van je werk erg goed, maar hier kan ik echt niets mee
Daarbij spreken de foto's zelf me ook niet aan.
Ben wel benieuwd naar wat je bedoeling precies was.