Ik zal ook even kijken of ik nog wat commentaar kan geven waar je wat aan hebt...
1) De compositie vind ik eerlijk gezegd een beetje storend. Ze kin staat er nét niet op en ik zou 'm er net wel op hebben gezet. Ook stoor ik me er een beetje aan dat de bril ongeveer op de rand van de foto zit. De achtergrond is dan wel niet zo mooi, maar hierdoor wordt mijn aandacht meer door het midden van z'n hoofd (bij z'n oor zegmaar) getrokken dan z'n gezicht, wat ik wel liever zou willen.
2) Zoals Soet zegt; teveel nek en te weinig voorhoofd. Ik had het hoofd iets lager geplaatst, net onder zijn kin, en een iets grotere afstand zodat er wat meer van z'n haar te zien was. Ook ben ik het met Soet eens wat betreft de ogen; die worden een beetje vergroot door de bril, wat teveel opvalt hier.
3) Precies wat Soet zegt.
4) Ik zou hier het glas er helemaal op hebben gezet (het stoort me dat de onderkant er niet helemaal op staat) en iets minder voorhoofd. Verder is de compositie erg leuk. 
5) Net als Soet vind ik dit de meest geslaagde foto. Behalve de (storende) achtergrond heb ik hier eigenlijk niks op aan te merken.
6) Deze vind ik niet zo mooi. Het halster is overbelicht en trekt teveel de aandacht, ik zou iets meer hebben ingezoomd op het oog. Is dit trouwens de enige foto die je niet zwartwit hebt gemaakt?