[FOTO] Ikzelf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jíj de mooiste foto?

1
21 (52%)
2
1 (2%)
3
2 (5%)
4
3 (7%)
5
Geen stemmen
6
1 (2%)
7
12 (30%)
8
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 40

MissDesign

[FOTO] Ikzelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 20:30

Meestal maak ik foto's van mijn hond of paard, maar soms krijg ik de kriebels en is er niemand in de buurt om te fotograveren, dan maar mezelf Clown
Ik heb een redelijk fototoestel, maar toch echt voor amateuren, bewegingen zijn nooit scherp.
Mijn toestel is een Olympus FE-5500.
Klik.

Ik vind van mezelf dat ik een grote neus en een groot voorhoofd heb, dus als iemand tips heeft om die minder opvallend te maken; Graag!
Ik heb geprobeerd mijn ogen eruit te laten springen, volgende keer ga ik er ook een ui bij pakken om te kijken of het er met tranen mooi uitziet.
Nou, barst maar los met jullie commentaar en advies, maar wees wel lief, want ik fotograveer weinig tot niet Knipoog

De foto's zijn by the way alleen verkleind en even een randje omheen gedaan, maar voor de rest niet aangepast.

1. Afbeelding

2. Afbeelding
Beetje overbelicht Vork

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

En dan nog wat close-ups van mijn ogen:

7. Afbeelding
Vind het bij deze echt heel erg jammer dat de wimpers van het linkeroog er niet helemaal opstaan.

8. Afbeelding

Dank u voor de aandacht Cheese!

Kathmandu

Re: [FOTO] Ikzelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:53

Leuke foto's! Ik zal eens wat echt foto-commentaar geven, misschien heb je daar wat aan Lachen!
1) Leuke compositie! Probeer het oog scherp te maken, want dat is immers je onderwerp, lijkt mij!
2) Zeker onbelicht, maar het maakt jou wel erg centraal. Je houding geeft een leuke compositie aan de foto, alleen stoort de boekenkast mij achter je, omdat de boeken veel kleurtjes hebben Knipoog
3) Ook hier vind ik de achtergrond storen, neem gewoon een wand van een muur als je binnen foto's maakt, of een zelf gemaakte achtergrond. Verder niet echt iets op aan te merken.
4) Ook hier is het een beetje zonde van de donkere achtergrond, want doordat je haar overloopt in de achtergrond, wordt je gezicht een beetje witjes.
5) Niet helemaal scherp naar mijn idee, foto toont wat flets.
6) Niet echt iets op aan te merken, maar is ook niet heel bijzonder...
7) Vind ik erg mooi! Leuke compositie, ogen zijn erg 'pakkend'!
8) Het linkeroog vind ik erg mooi, het rechter is niet helemaal scherp en spiegelt een beetje. De gezichtcrop is een beetje fletsjes

Hopelijk kun je wat met de gegeven tips! Haha!

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 21:00

Dank je wel elies!
Het was gewoon in de kamer van mijn zusje, daar is het mooiste licht. Ik heb gewoon een beetje zitten klikken dit keer.
Maar volgende x zal ik even een muur vrij maken.

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 21:08

En dan nog mijn "lol"foto:
Afbeelding

Nagelbijten / Gniffelen

Ik kan jullie verzekeren dat hier écht niks aan aangepast is, gewoon knipperen en omhoog kijken.

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:28

Heeey.. Nu weet ik ook hoe jij eruit ziet Knipoog
Ik vind dat je echt hele mooie ogen hebt en vind die foto's dan ook het mooist!
Ook vind ik je houding op foto 2 erg leuk.
Verder heb ik er geen verstand van dus geen technisch commentaar Knipoog

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 19:41

Dankje Haha!
Ik heb zelf ook totaaaal geen verstand van het technische gedeelte, ik klik altijd maar wat.

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:18

leuke en mooie foto's Haha!
de foto's van je ogen vind ik erg mooi en verder heb ik dus echt geen verstand van foto technisch iets Tong uitsteken maar ik vind ze er wel mooi uit zien Knipoog
nu weet ik ook wie je bent als ik op de manege kom haha Haha!

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 09:54

Hee,

Ik vind de foto's persoonlijk wat minder. Je bent een mooie meid, maar het is zó jammer dat je ons, als foto-kijkenden, aankijkt alsof je ons liever dood wil hebben Haha!.
Het licht is niet bijster mooi, de composities niet verassend en je uitstraling, die je ongetwijfeld hebt!, komt er niet goed uit.
De foto;'s van je ogen vind ik wel leuk, mooie ogen heb je, maar nog steeds niet 'speciaal'. Je knijpt een beetje met je ogen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:15

Jammer dat je de hele tijd zo dramatisch arrogant kijkt (sorry, maar op 3 kijk je echt zo Nagelbijten / Gniffelen) Volgende keer gewoon niet je handen in je haar en recht de camera in kijken, want je hebt echt mooie ogen!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:17

je kijkt zo boos Bloos! kijk volgende keer eens wat leuker Knipoog

ik vind 1 de leukste foto Ja

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 10:21

Haha, ik wens jullie echt niet dood Tong uitsteken Maar lachende foto's van mij vallen altijd erg tegen.
Ik knijp idd een beetje met mijn ogen, dat zie ik nu pas.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:25

Probeer maar gewoon even een paar foto's van jezelf te (laten) maken waarop je je ogen wat openspert, voelt mischien dom, maar je kan wel even wat oefenen met hoe je ogen dan het mooiste op de foto komen (ook altijd handig bij schoolfoto's Lachen )

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 10:51

Ik vind het op zich mooie foto's en ik heb helemaal geen technisch verstand Tong uitsteken

Maar wat ik heel jammer vind is dat je een beetje verveeld kijkt. Probeer inderdaad je ogen iets meer open te sperren en wat vaak ook helpt is gewoon je onderlip iets omhoog doen. Dan kijk je heel snel levendiger !

Maar verder; mooie ogen, dus probeer dat er ook anders eens uit te laten springen dmv omhoog kijken. Dan zie je ook je wimpers mooi. En van een ui worden je ogen vaak wel heel rood, dus ik weet niet of dat mooi is. Je kan denk ik beter gaan knipperen Tong uitsteken

Succes en ik denk dat omdat deze foto's al heel mooi zijn de volgende al helemaal goed zijn Haha!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 10:59

Ik vind ze niet zo mooi.
    Je kan ze beter door een ander laten maken.
    Want ze zijn bewogen en soms met storende achtergrond.
    En je maakt veel van alleen je hoofd, is natuurlijk niks mis mee, maar kijk dan wat meer verschillend, neem wat verschillende blikken aan, want ik vind ze daarmee ook wat eentonig. Je kijkt nergens nou echt van wat je denkt; die vind t leuk.
    Maar blijven oefenen als je het echt leuk vind Knipoog

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 14:43

Genee schreef:
Hee,

Ik vind de foto's persoonlijk wat minder. Je bent een mooie meid, maar het is zó jammer dat je ons, als foto-kijkenden, aankijkt alsof je ons liever dood wil hebben Haha!.
Het licht is niet bijster mooi, de composities niet verassend en je uitstraling, die je ongetwijfeld hebt!, komt er niet goed uit.
De foto;'s van je ogen vind ik wel leuk, mooie ogen heb je, maar nog steeds niet 'speciaal'. Je knijpt een beetje met je ogen.

Hier ga ik he-le-maal in mee Afgod

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:11

Je kunt je grote voorhoofd camoufleren door bijv. een pony te laten knippen. Dat is nog eens dikke mode ook! Knipoog Verder kun je je ogen nog wat accentueren door wat oogschaduw te gebruiken. Een hele andere kleur dan je ogen zelf, op die manier kun je je ogen wat meer naar voren halen als het ware Lachen De kwaliteit is inderdaad niet optimaal, maar het is maar voor de lol natuurlijk Ja

Gr.