De volgende tegenstellingen heb ik in mijn patroon weten te krijgen:
Rond en recht
Horizontaal en verticaal
Rond en vierkant
Lang en kort
Ik heb 1 patroon gemaakt en met behulp van 3 kleuren (zwart,wit,rood) 3 variaties gemaakt.
Kijk en geniet zou ik niet zeggen... Kijk en word misselijk is toepasselijker

(note: vanwege het maken van een jpeg is het patroon niet helemaal zuiver meer. Het is gemaakt in Illustrator met lijntjes van 3 mm lang en 1 pt dik die perfect geplaatst staan en een erg mooi zuiver patroon vormen)

Bij het maken en later bewerken van het patroon ben ik diverse malen echt serieus kots en kots ziek geweest. Op de monitor valt het allemaal wel mee, maar in print (zeker op grotere vlakken) is het niet prettig voor je ogen en je hoofd. Na enige tijd word je gewoon misselijk.
Toen het patroon af was ben ik begonnen aan een toepassing. Ik wilde een soort van sickness mobiel maken. Dit heb ik gedaan met behulp van de volgende ruimtelijke vormen:
De Kubus,
Tetraëder,
Octaëder,
Icosaëder,
Dodecaëder,
en de Kubo-octaëder.
Al deze ruimtelijke vormen zijn in uitvouw gemaakt in Illustrator, daarna voorzien van het patroon, uitgeprint en met beleid uitgeknipt/gesneden, gevouwen en uiteindelijk vandaag in elkaar gelijmt. Met behulp van visdraad, 2 metalen ringetjes en een metalen pijpje heb ik een mobiel in elkaar gezet.
Dank aan de volgende personen: Mijn mams, Paulien van Valderen, Riëlle Jansen, Jordie Roomer en Gerrit van Bommel. Bedankt voor het uitknippen, plakken en vasthouden!!

Het uiteindelijke werk hangt in een lokaal waar wij veel les hebben boven een stel tafels met computers.

Zo, dat is klaar.
Genoeg misselijkheid en duizeligheid gehad........
(Ja, geloof het of niet, ben zelf meerdere malen écht heel ziek geweest tijdens dit werk.....)
lol)
Alle onderdelen zijn ook met de noorderzon verdwenen. Gewoon kwijt.