[FOTO] Zonsondergang

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jodie_

[FOTO] Zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 12:29

Toen ik gisteraavond achter de computer zat, ging hier zó mooi de zon onder, dat ik het niet kon laten om wat plaatjes te schieten. De zon zelf was vrij snel achter de overstaande huizen verdwenen, maar de lucht was nog prachtig! Wát een kleuren!

Oja, de foto's zijn gemaakt met een gewoon simpel digitaal camera'tje, die ik pas geleden gekregen heb, dus moet even kijken wat ik er allemaal mee kan. Het is een Nikon Coolpix L6

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
Ehm, ik ben nog niet zo bedreven in het 'alle foto's even groot maken', geloof ik. Clown

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Commentaar is altijd welkom, maar hou er wel rekening mee dat ik nog praktisch niets met deze camera heb gedaan, en dat ik sowieso haast nooit foto's maak.
Oja, er is niets aan bewerkt, alleen een kadertje eromheen. (wel op zonsondergangstand op camera)

Jodie. Lachen

sammyvriend

Re: [FOTO] Zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:36

WOW! Ik kan geen tips geven, dit is echt geweldig

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:21

Mooie foto's, vind vooral de kleuren erg mooi Ja

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:45

Er mooie foto's Ja
Ik vind ze eigenlijk allemaal goed gelukt behalve foto 3, 4 en 5 maar dat is gewoon mijn smaak niet, ik vind de kleuren niet zo mooi Knipoog Die van foto 6 weer wel Ja Erg mooi dus ! Haha!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 18:40

Bedankt Lachen
Weinig reacties vergeleken met views zeg. Nagelbijten / Gniffelen

Nog iemand fototechnisch iets op te merken? Ik wil graag zoveel mogelijk van fotografie an sich leren dus alle tips zijn welkom Ja

_Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 10:32

Ik vind ze mooi! Ik kan zelf voor geen meter fotograveren (maar dat wist je al).
Ik vind de kleuren erg mooi! Ik zou zeggen, gewoon doorgaan met oefenen!
En als ik weer kom foto's van de MM's gaan maken!!

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 11:35

Foto 2 vind ik geweldig! Ze zijn allemaal wel mooi, maar een beetje saai, met alleen maar lucht.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:05

Een beetje standaard. Probeer eens wat nieuwe composities, vanuit verschillende oogpunten. En fotografeer eens wat anders dan de zonsodergang, want die zie je al zo vaak. Dan zie je pas echt of je goed kunt fotograferen en dan geef ik je fototechnisch commentaar Knipoog

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:07

Nummer 4 heeft hele mooie kleuren!

Ziet er toch goed uit voor iemand die niet vaak foto's maakt Knipoog

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 20:29

Dniesjj117 schreef:
Een beetje standaard. Probeer eens wat nieuwe composities, vanuit verschillende oogpunten. En fotografeer eens wat anders dan de zonsodergang, want die zie je al zo vaak. Dan zie je pas echt of je goed kunt fotograferen en dan geef ik je fototechnisch commentaar Knipoog

Haha, bedankt. Lachen Tja, ik zat achter de computer en toen keek ik uit het raam en dacht 'wauw, even vastleggen!'.
Zonsondergang zie je inderdaad erg vaak, maar ik vind het toch wel heel mooi blijven. Ja Ik ga binnenkort eens de sportstand uitproberen en de paarden fotograveren, ook misschien nog wat natuurdingen. We zullen zien!