Wij hebben een trailer gekocht!
Het is een gebruikte Westfalia Jupiter en dat is te zien, maar mijn vader wil um helemaal gaan omknappen (we hebben een polyester bedrijf, dus dat kwam goed uit
). Er moet veel aan gedaan worden, zowel van binnen als van buiten. De buitenkant is nu overigens ROOD.. Mooi rood is niet lelijk? Nou.. EGT WEL
Gellukkig is een vriend van ons (eigen spuiterij) bereid om de trailer te spuiten (hij is overigens mijn sponsor, dus gaat er ook reclame op van hem).Nu doet mijn vader veel zaken in trailers (lees: autotrailers, niet paardentrailers) en zo kwam hij bij een stel jongens hier uit de buurt. Zij hebben een klein boottrailertje nodig, die mijn vader hen levert. Ze kwamen aan de praat en 1 van de jongens zei dat hij best goed was met paintbrush. Hij liet wat foto's zien aan mijn vader van zijn werken, die al snel geinteresseerd was. Toen hij zei van onze nieuwe trailer, zei de jongen dat hij dat wel voor me wilde doen (hij had me enkele keren gezien en hij vond me een mooi meisje
).NU mijn vraag aan de kunstenaars in jullie. Ik ben op zoek naar een ontwerp voor op de trailer. Ik rij zelf dressuur met een bonte. Nou wil ik graag iets met mijn paard op de zijkant, maar dan wel iets artistieks, niet exact mijn paard. Ik kan foto's aanleveren voor degene die een ontwerp willen maken, of een idee hebben.
Alles is welkom, maar artistiek wil ik wel graag hebben (mijn paard moet wel herkenbaar blijven, maar ik hoef er niet op dan.)
Wie voelt zich geroepen??