[foto]voorjaarsbloemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JW18

[foto]voorjaarsbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 18:21

Om toch maar gebruik te maken van het mooie weer heb ik vandaag wat narcisjes op de foto gezet.
Hieribij het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?
Exif gegevens staan er wel in.

gr. Jan Willem
Laatst bijgewerkt door JW18 op 04-04-07 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Julia

Re: voorjaarsbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 18:30

Wederom nette foto's van jou. Fijne DoF op beide foto's.
Bij foto 1 misschien net ietsjes teveel ruimte aan de linkerkant. Compositie is wel fijn. Ik vind 'm iets aan de donkere kant.
Foto 2 vind ik erg leuk. Druk, maar niet té druk. Een lekkere plaat. Echter vind ik deze ook ietwat donker.
Ik (persoonlijk) zou het erg leuk vinden als je wat vaker foto's/werk op Bokt zou plaatsen. Ja

Nog even een reminder: Je bent je [Foto] tag vergeten. Even aanpassen dus. Knipoog

xXutopiaXx

Re: voorjaarsbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 18:45

mooie foto's zeker! vind die ruimte daar links op foto 1 wel wat hebben, kan je ook als kaart gebruiken bijv, dan kan je daar tekst neerpoten Knipoog
Ook foto 2 is leuk Haha! ik vind van narcissen altijd zo jammer dat ze van die bruine jasjes hebben, maar dat hoort er nou eenmaal bij Tong uitsteken

JW18

Re: [foto]voorjaarsbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 18:51

@elessar, ten eerste bedankt voor de herinnering van de TAG. Vergeet het altijd Haha! .
De foto's waren ook perongeluk ietsjes onderbelicht.Heb ik photoshop nog wat op kunnen halen, maar niet teveel anders krijg ik weer teveel ruis etc. Ik zelf vond de ruimte aan de linker kant wel wat hebben, maargoed ieder heeft zo zijn/haar smaak.
Verder bedankt voor de tips en je commentaar.
Ik heb niet zo heel veel tijd om foto's te maken, maar als ik wat maak dan zal ik het hier ok plaatsen.

@XutopiaX, bedankt voor je commentaar. Het zou idd. best een leuke foto zijn om wat tekst erbij te zetten.

gr. Jan Willem

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 19:16

Hee Jan Willem ! Lang niet meer gezien hier, zeker je werk vaker gaan posten. Lachen

1. Ik vind die ruimte links wel wat hebben, ik vind hem gaaf. Inderdaad ietsje onderbelicht.
2] Hij is gaaf, lekkere plaat en fijne kleuren. Misschien dat gele
rechtsonder nog eventjes wegwerken. Lachen

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:22

Het mooie weer spat jammer genoeg écht niet van de foto's af, hier lijkt het best grauw.
Wat mij betrefd had de bloem op foto 1 wel iets meer naar links gemogen, maar dat is vooral persoonlijk.
2 is oke, maar straalt weinig uit.