[Foto] een selectie from Megicooo!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

[Foto] een selectie from Megicooo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 11:35

ik ben eind februari begin maart met mijn ouders naar Mexico-Yucatan gegaan om mijn zus op te zoeken die nu bijna een jaar op wereldreis is. Naast heel veel leuke dingen doen als snorkelen, kayaken, resernaten bezoeken, zwemmen, tempels kijken enz. Heb ik natuurlijk ook mijn camera er bij gegrepen. Omdat onze externe harde schrijf helaas kapot is gegaan zijn er heel veel foto's verloren gegaan maar deze vond ik wel leuk om te laten zien.

Afbeelding
first day on the beach..

Afbeelding
Flower @ oud soldaten huis in Merida

Afbeelding
schatten @ celestun

Ik ga de boel nu eerst even verkleinen en de rest op mijn laptop zetten dan zet ik er misschien nog wat op. Ik hoor graag onderbouwd commentaar om van te leren. Denk eraan de foto's zijn genomen met een Sony Cybershot 4.0 dus geen spiegelreflex ofzo Knipoog

Op deze foto's zit uiteraard copyright, wil je ze hebben of gebruiken dan hoor ik dat graag eerst via PB of email!

Harvest_Moon

Re: [Foto] een selectie from Megicooo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:38

mooie foto's Ja
Vooral foto 2 met die bloem spreekt mij aan, hartstikke goed gelukt ! Foto 1 is mooi scherp en foto 3 orgineel verzonnen Lachen
Het enige minpuntje is dat ik sommige een beetje gewoontjes vind maar daar kun je natuurlijk aan werken Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 12:36

oooh foto 1 !
Ik wil gelijk op vakantie Cool

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 10:35

Bedankt voor het commentaar. Ik mag binnen kort de camera van de vader van mijn vriend lenen dat is wel een leuk oefen dingetje Tong uitsteken

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 08:14

Mooie foto's, vind vooral die laatste wel wat hebben
commentaar heb ik niet echt!