[GZ] Liefdes-gedichten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sidneey

[GZ] Liefdes-gedichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:29

Beste (creatieve) BOKKERS !!

Ik ben aanstaande Donderdag een jaar samen met mijn vriend. We hebben al een paar leuke dingen gepland MAAR ik wil toch een persoonlijk cadeautje geven.
Nou ben ik begonnen aan een foto-collage, van foto's van ons samen en andere plaatjes. Maar ik zou er ook graag gedichten bij willen.
Aangezien ik daar helemaal geen kijk op heb, wou ik vragen of mijn (creatieve) mede-bokkers mij zouden willen helpen?!
Dus wie wil zijn of haar gedichten aan mij doorspelen zodat ik ze in mijn collage kan gebruiken? Het moeten dus een beetje romantische en lieve gedichten zijn. Kort, lang, veelzeggend, simpel, rijmend of niet-rijmend het maakt niet uit.
Als iemand een link heeft voor een site met mooie gedichten zou dat ook geweldig zijn. In ieder geval alvast heel erg bedankt en ik hoop op een paar mooie gedichten.

Groetjes Marcella.

ps. misschien is er ook wel iemand die een persoonlijk gedicht wil maken? (evt. tegen kleine vegoeding)

hallow

Re: [GZ] Liefdes-gedichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:36

persoonlijk zou ik toch echt proberen je hart te laten spreken.. niet die van een ander Knipoog
Waarom zet je niet gewoon een romantisch nummer op en ga je lekker met hem dansen? Haha!
Zou ook romatisch zijn.. affin

Bedenk anders eerst gewoon steekwoorden die je er sowieso in wil hebben staan.. bouw daar een zin omheen die je vind dat jou gevoelens voor hem het meeste represent en dan hoef je alleen nog maar alles op de juiste volgorde te zetten en klaar ben je! Ja

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=726759&hilit=
hier is de mijne die ik voor mijn vriend heb bedacht.. zo worden mijn gevoelens het meest beschreven maar ook wat wij hebben meegemaakt.. snap je?
Probeer gewoon dingen zo poetisch mogelijk neer te zetten

Zoals de dingen die jij hebt meegemaakt met hem.. ruzie, blijdschap.. stop er emotie in! Lachen

kom je er echt niet uit en wil je dat ik je help? je mag me altijd pb-en maar ik help je alleen maar en doe het werk niet voor je.. ik vind het namelijk belangrijk dat je dit zelf kunt verwoorden.. gebruik je eigen woorden en die die van een ander Knipoog

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:47

wou echt dat ik dat kon Bloos!
ben er echt zo slecht in of ze worden zoo clichématig...
vind zo moeilijk. ik zoek misschien ook wel stukjes op uit liedjes waar wij iets mee hebben.. hmmzz..

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:49

ik wil je best helpen maar je moet iig je eigen woorden gebruiken Knipoog en je eigen gevoel erin leggen.. dan pas zou ik het waarderen als m'n vriend het bijv aan mij zou voorlezen Lachen

Gedichten van internet of uit liedjes vind ik onpersoonlijk en koud.. je moet het persoonlijk en warm houden Ja

en ookal zou je geen aanleg hebben om te dichten.. it's the tought that counts! Lachen en dat zou je vriend vast ook wel vinden Ja
Gedichten zijn er niet om mooi te wezen.. maar om op een poetische manier je uit te drukken hoe jij over die persoon denkt en wat je voelt.

En over die vergoeding.. niet doen.. je krijg 100 x mooiere gedichten als diegene je alleen helpt en het met plezier doet Knipoog

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:06

Een liedje waar jullie wat mee hebben is toch ook leuk.
Of schrijf je gevoelens gewoon op, dan maak je er geen gedicht van. Maar hou het wel persoonlijk, het is toch een beetje raar dat iemand anders een gedicht maakt over jou en je vriend.
Een leuke dag samen Lachen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:07

-> CB

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 15:58

nou ik kreeg vannacht ineens een ingeving jo =P.
Ik heb nu een heel gedicht op papier staan.
echt gaaf, had echt niet gedacht dat ik dat in me had Bloos! .
Bedankt voor jullie adviezen.