[Foto] Arrogant lammetje.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tellie

[Foto] Arrogant lammetje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 18:46

Vandaag met een vriendin mee naar stal geweest. Binnen in de schuur zat het vol met lammetjes.
Deze zat me me lekker arrogant aan te kijken. Daar moest ik wel een foto van maken. Vork

Afbeelding

Afbeelding

Lekker eigenwijs ding! Haha!

Ook al staat er geen copyright op staat betekend niet dat ze door jan en alleman gebruikt mogen worden. Sigaar

Marijkjuh

Re: [Foto] Arrogant lammetje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:06

Leuke foto, vooral de 2de vind ik mooi. Alleen die witte vlek links boven z'n oor op de 2de foto vind ik een beetje storend.
Schattig lammetje trouwens Lachen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:08

Ah wat n schattig beestje Haha! Ik zou em zo mee naar huis willen nemen! Dat hartje is inderdaad echt grappig *LOL*

Maar het topic staat bij UK, dus ik denk dat je ook wat over de foto's zelf wil horen..
De eerste foto vind ik niet mooi. Het hoofdje is onscherp, de ogen zijn onscherp, alleen de borst is scherp(er) waardoor de aandacht daar heel snel naartoe wordt getrokken.
De tweede foto is beter. Het lammetje is scherp, de achtergrond wazig. Geen storende dingetjes. Maar staat het lammetje nu zo scheef, of is jou camera scheef Clown
Verder een heel schattige foto!

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:12

haha vroeger hadden wij wel eens paplammetjes in huis maar kleintjes worden groot Tong uitsteken beter van niet dus Tong uitsteken echt een schatje is het ! dat stipje geweldig !! Lachen

edit1: een andere achtergron zoals groen gras was ''mooier'' geweest maar ik neem aan dat ze niet buiten lopen Knipoog
Laatst bijgewerkt door GirlyMelis op 31-03-07 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:14

@de TS: Als je reacties wilt van "ooh wat een leuk lammetje" had je je topic beter bij Beestenboel ITP kunnen plaatsen, dit forum is bedoeld voor technisch commentaar over bijv. foto's

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 23:15

Ja, dat snap ik.
Maar dan moet ik het wel krijgen natuurlijk. Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:31

Marijkjuh schreef:
@de TS: Als je reacties wilt van "ooh wat een leuk lammetje" had je je topic beter bij Beestenboel ITP kunnen plaatsen, dit forum is bedoeld voor technisch commentaar over bijv. foto's

Moderatoropmerking:
En vanwege deze reden ook een héle reeks berichten naar de mesthoop gegooit. Het is zeker wel een enorm schattig lammetje, maar de TS heeft er meer aan als er opbouwend commentaar gegeven wordt Lachen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 06:29

Ik vind ze wat flets, mis het contrast. Em misschien dat de compositie wat spannender had gekund.
Maar ja, lammetjes doen nou eenmaal niet alles wat je wil...Clown

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:17

De onderwerpen vind ik leuk, maar de kwaliteit niet goed. Ik had ze liever buiten gezien - maarja, dat wil niet, dat begrijp ik - Ik ben het met shalimar eens, ze zijn wat flets. Probeer eens lammetje ste vinden die buiten staan, daar bewegen ze meestal ook leuker Tong uitsteken