[Foto] Cavaliër King Charles Spaniel 'Does'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IkbenMarije

[Foto] Cavaliër King Charles Spaniel 'Does'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 20:14

Hallo allemaal!

Ik begin foto's maken steeds leuker te vinden, en ben dus ook benieuwd naar jullie mening over mijn foto's.

Vandaag was onze hond Does het slachtoffer, zoals in heel Nederland, scheen de zon hier ook volop, dus 't was een mooie dag om foto's te maken Ja

Aan de foto's zelf heb ik alleen wat contrast toegevoegd, en een kader erom heen gedaan, voor de rest is het zijn het de Orginele

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, kom maar op met de tips!

1 Afbeelding

2 Afbeelding

3 Afbeelding

4 Afbeelding

5 Afbeelding

6 Afbeelding

7 Afbeelding

8 Afbeelding
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 27-03-07 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Re: [Foto] Cavaliër King Charles Spaniel 'Does'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:16

[UK] > [CB]

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:21

De tweede en 8ste vind ik erg leuk. Mooi contrast, lekker snoetje. Tweede is lekker scherp. En de 8ste kon naar mijn idee net wat zuiverder worden.

Bij 1 en 6 erger ik me wat aan het mandje, let op de achtergrond, die kan soms erg storend zijn. (al valt dat hier goed mee.)

Je compositie vind ik leuk, met name bij 8 en twee. De andere foto's zijn lekker centraal, probeer wat afwisseling hier in te steken.

Bij vier vind ik het kuiltje nogal storend (of de schaduw) en dan die haag. 6 zegt me persoonlijk niets.

leuke foto's, en een lekker hondje Ja

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:35

foto 6 snap ik niet je ziet alleen maar de achterkant. Foto 8 vind ik juist heel mooi, vanwege de wind die door zijn haar waait. Dat geeft iets echt.

De rest lijkt een beetje gemaakt. (weet niet of jij de hond zijn aandacht trok door iets daarheen te gooien) maar de hond kijkt een beetje verveeld. Probeer met iets zijn aandacht te trekken (hoeft niet perse richting jou) dan kijkt hij met veel meer interesse

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 17:26

Bedankt allebei voor de tips! Hier kan ik zeker wat mee Ja

Kan me ook goed vinden in jullie kritiekpunten, hier ga ik zeker verder aan werken!