Ja, oortjes misschien aan de basis wat breder maken, zodat je beter het driehoeks idee krijgt en iets minder roze, misschien wat grijs erdoor? De huid is nl zwart eronder, lijkt mij. Zelfde geldt voor de neus. Zou ik grijs/zwart maken met blauwe highlights.
De neus ligt ook niet op een lijn met de ogen. Trek denkbeeldige lijn tussen ogen en dan zie je dat die schuin op de bovenlijn van de neus staat. Die bovenlijn van de neus zou er evenwijdig aan moeten lopen, dus links (van hieraf gezien) wat hoger.
Ik vind de uitdrukking wel mooi!
Snorharen zou ik aan de bovenkant (over de hele lengte) wit in het midden grijs en vanonderen zwart maken, zo wordt de haar rond en zichtbaar. Ik begrijp dat het heel fijne lijntjes van elke kleur moeten worden en weet niet of het te doen is. Misschien hier en daar een grijze of witte highlight op snorharen om ze zichtbaar te maken?
Wat voor een materiaal gebruik je? Waskrijt?
Hier zie je wat ik bedoel met grijze neus, meer driehoekige oren (met donkere binnenkant) en zichtbare snorharen.

Je bent goed begonnen, het wordt vast heel mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat.