[Foto] Vandaag een poging tot wildfotografie gedaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

[Foto] Vandaag een poging tot wildfotografie gedaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 22:24

Vandaag was het zo'n mooie dag dat ik er met de auto op uit ben getrokken om wild te fotograferen. ben 3 uur onderweg geweest en weinig wild gezien. Kom ik thuis lopen de hazen in de wei en de reeén in ons bos. Clown Hadt dus ook thuis kunnen blijven Haha! Nou ja heb genoten van het weer. Hier een paar plaatjes die ik heb geschoten. Was best lastig, alles liep heel ver weg en zo gauw ze je zien zijn ze weg. best een tegenvaller.

Afbeelding
Fazant die mij niet aardig vondt Huilen

Afbeelding
Geen wild maar wel lief Ach gut

Afbeelding
Hier krijg ik nou een voorjaars gevoel van.

Afbeelding
Zwaan. Check de kieviet links.

Afbeelding
Zwaan met 2 kievitten.

Afbeelding
Haas

Afbeelding

Afbeelding
Deze vogel kwam ik tegen. geen idee wat het is. Dus als iemand het weet?

Afbeelding
Het spiesbokje wat bij een groep van 10 reeen hoort. Ze leven deels bij ons in het bos. Maar zijn niet makkelijk te naderen. Vandaaar ook van heel veraf geschoten.

Tips zijn altijd welkom.

Faelivrin

Re: [Foto] Vandaag een poging tot wildfotografie gedaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:39

3&9(volgensmij) zijn de mooiste uit deze serie, de rest is ook gaaf, maar mist sfeer en een mooie compositie+instelling van de camera. Knipoog bij 3 (de 2 lammetjes) springt het frisse gevoel er vanaf. En bij 9 (de vogel in de boom) vind ik het mysterieuse van de foto, en het lijnenspel van de takken èrg mooi. Wel is het jammer dat je het kopje van de vogel niet ziet.

Met welk objectief heb je de foto's gemaakt? Lachen

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 22:53

Faelivrin schreef:
3&9(volgensmij) zijn de mooiste uit deze serie, de rest is ook gaaf, maar mist sfeer en een mooie compositie+instelling van de camera. Knipoog bij 3 (de 2 lammetjes) springt het frisse gevoel er vanaf. En bij 9 (de vogel in de boom) vind ik het mysterieuse van de foto, en het lijnenspel van de takken èrg mooi. Wel is het jammer dat je het kopje van de vogel niet ziet.

Met welk objectief heb je de foto's gemaakt? Lachen

Met een 500 mm f8.0 lens. heb deze pas. en heb vandaag voor het eerst met statief gewerkt. Is wel even wennen. ja die vogel zat daar niet zo snel en tegen de tijd dat ik scherp gestelt hadt. (lens is alleen manueel scherp te stellen) keek ze om en was weg Boos!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:57

Die lammetjes zijn mooi Ja
Echt zo'n ansichtkaart!

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 13:27

Mooie foto's, vooral 3 vind ik een superleuke foto. Idd een echt lentegevoel wat je erbij krijgt Haha! En ook 8 vind ik heel leuk, alleen jammer dat je t hoofdje van het vogeltje niet ziet, het is volgens mij trouwens een staartmeesje Knipoog Vind het alleen jammer dat bij sommige foto's iets teveel achtergrond te zien is, wat een beetje de aandacht van de dieren af lijdt, maar dat is natuurlijk ook heel moeilijk met wilde dieren Lachen Ik zou het niet beter kunnen Knipoog