Hieronder dus een paar resultaten!
Commentaar en Tips van harte welkom.[1]

[2]

[3]

[4]

Alle foto's zijn © Femke Jongstra 2007. Graag niet gebruiken zonder enige toestemming van mij!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Commentaar en Tips van harte welkom.

Het was ook mijn bedoeling om met de DOF te spelen. En dat is goed gelukt. Ik vind het heerlijke foto's, het was dan ook heerlijk weer, en dat straals van de foto's af!
Muzefee schreef:Erg sfeervolle foto's Femke ! Heerlijk zomers komen ze over.
Zoals je al weet vind ik nr. 2 heerlijk, ookal is hij zo centraal. Nr. 3 had ik liever een punt ergens achterin scherp gehad, zodat ik meer meegetrokken word in de foto. Op de eerste en laatste weinig aan te merken. Lekkere compo's. In alle foto's een fijne DOF.
Ik vind ze erg mooi. Vooral de derde spreekt me aan. Mag ik vragen waar in de buurt van ommen je ze hebt gemaakt? Ik als echte Ommenaar interesseer me daar in
Eefske schreef:Ik vind ze erg mooi. Vooral de derde spreekt me aan. Mag ik vragen waar in de buurt van ommen je ze hebt gemaakt? Ik als echte Ommenaar interesseer me daar in

Geen commentaar.

capopjekop schreef:Fijne foto's, vooral nummer 3 spreekt me aan, door de mooie kleuren. Ik zag jullie net over DOF spreken, wat houd dit eigenlijk in?