[Foto] Lente.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

[Foto] Lente.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 13:36

Vanochtend vrij vroeg naar mooi gebiedje gegaan. Er stond nog niet veel in bloei, maar heb me toch even kunnen uitleven. Haha!
Onderbouwd commentaar is nog steeds welkom!
Zelf ben ik alleen tevreden over de eerste foto, maar toch heb ik ervoor gekozen om er 4 te plaatsen. Hopelijk hebben jullie bruikbare tips. Ik ben me ervan bewust dat de composities nogal flut zijn. Vork

[1]
Afbeelding
[2]
Afbeelding
[3]
Afbeelding
[4]
Afbeelding

Escha

Re: [Foto] Lente.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 13:41

Heb je dat met je eigen cameraatje gedaan? Wauw, geweldig wat je er allemaal uit kan halen zeg Ja
1 vind ik echt een heerlijke lente foto, Compositie kon wel wat spannender. Maar de sfeer zit er lekker in!
2 is wat te druk, als je het mij vraagt. Maar hij heeft zeker het lente gevoel!
Bij 3 wel een lekkere dof, maar verder vind ik hem niks hebben
4 had van mij weggemogen. Te druk en hij kijkt niet lekker
Weer een stel goede heerlijke foto's Juul!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 13:43

Ja, dit was met mijn eigen camera. Ik stond er zelf ook even van te kijken, haha. Huilen van het lachen

Foto 2 is inderdaad wat te druk, maar het ding wilde nergens anders gaan zitten en het gaf mij toch wel een lente gevoel. Haha!
Foto 3 heb ik inderdaad geplaatst omdat ik tevreden was over de DoF. Verder vind ik 'm ook flut.
Foto 4 vond ik zelf opzich wel lekker. Druk, maar niet té druk.

Bedankt voor je reactie Es! Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 13:54

Ik ga ze even per foto beoordelen. Knipoog

Foto 1; Heel fijne foto zeg ! Zeker voor jouw camera een toppertje ! *LOL* Echte lentefoto.

Foto 2; Komt ietwat rommelig over. Téveel om naar te kijken. Wel mooi met die bij. [ Die is er ook vroeg bij zeg. Knipoog ]

Foto 3; Opzich leuk idee, maar mij doet het niks. Bloos

Foto 4; Mooi gedaan, fijne uitsnede. Lekker fris van kleur en de spiegelingen/glinsteringen op het gras maakt het af.

Kortom, fijne foto's hoor. Binnenkort daar nog maar eens heen. Knipoog Áls er meer in bloei staat. Ja

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 14:50

Ok, even kijken.

1. Gewoon een supermooie foto. Lekker sfeertje en mooi scherp.
2. Deze vind ik wat druk, dat takje boven in beeld is irritant en het onderste bloemding had er van mij ook af gemogen.
3. Mooi scherp, maar jammer dat niet het hele takje erop staat. Hij trekt wel mijn aandacht.
4. Leuk gecropt en de groene frisse kleur komt je echt tegemoet. Alleen vind ik hem wat saai, er zit niet een verdwaald bloemetje in ofzo...Clown (maar ik ben een zeur...Nagelbijten / Gniffelen )

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 15:34

Foto 1 en 3 vind ik geweldig! 3 is zo eenvoudig, maar toch zo ehh.. pakkend. Foto 2 vind ik wat te druk, en 4 weer wat te saai. Het zou inderdaad leuk zijn als er ineens zo;n eigenwijs bloemetje in voor kwam Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 20:54

Dankjewel Jody, Marlies en Genee. Lachen
Inderdaad jammer dat er niet een verloren bloempje tussen al dat hoge gras stond. Dat zou wel een leuk effect geven inderdaad. Ja

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:18

Erg gave foto's! Mooi sfeertje. Rustgevend en toch tegelijkertijd ook speels. Mooie compositie's! Kortom; gave serie! Haha!