[tek] pastel tijgertje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rink

[tek] pastel tijgertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 21:54

weet niet waar ik de foto opduikelde maar het was hier ergens op bokt, sorry als ik de foto niet gbuiken mocht maar kon de eigenaar niet terug vinden, als vergoeding als je het zo erg vind mag je de tekening hebben Nagelbijten / Gniffelen hihi

maar genoeg gezwetst, tijgertje A4 formaat in zo'n anderhalf uur werk conte softpastels (potloden)

brand los Clown

Afbeelding

Afbeelding
zo grote versie

ik zie nu ook dat het pootje niet zo netjes is afgewerkt, ben meteen a/d slag gegaan Nagelbijten / Gniffelen

helaas een kleine versie een versie groter pakt imageshack niet ?? (vaag)
de grote versie komt er nog achteraan Lachen

lovelynutia

Re: [tek] pastel tijgertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 10:36

wat schattig, leuk gedaan zeg

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:13

Ik zou een ondergrond bij deze tekening wel fijn vinden. Dat het dier (wat geen tijger is, maar een jachtluipaard/cheetah) niet meer zo in de lucht hangt.
Verder mis ik iets in de oortjes, al kan ik niet zeggen wat dan precies Bloos . Misschien zijn de oren wat te rond?? De haartjes in de oren vind ik wel weer goed gedaan.

Het kleurgebruik is prachtig Lachen . Ik vind het wel grappig dat je de buik van de cheetah op deze manier hebt laten aflopen Lachen .

Ik zou trouwens graag de foto zien om te kunnen vergelijken met de tekening. Ik vind de ogen prachtig, maar horen deze zo groot te zijn?

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:51

Netjes gedaan. Ik vind alleen het gedeelte rondom de snorharen een beetje te zwart en ik vind het niet mooi dat z'n kont er als het ware is afgehakt Nagelbijten / Gniffelen Als je begrijpt wat ik bedoel.
De oogjes vind ik erg mooi.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 12:44

zijn kont had ook niet meer op de tekening gepast.. vandaar dat ik voor dit gekozen heb anders was het zo'n geprop..

bedankt voor je commentaar gaby, tis jammer dat hij al gefixeerd is anders had ik het nog kunnen aanpassen, zal het meenemen naar mijn volgende tekening

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:51

Ik vind hem erg mooi Lachen Alleen vind ik het onderste deel van zijn koppie vrij smal. Misschien dat als dat heel iets breder was, dat hij nog mooier zou zijn Lachen In mijn ogen dan Lachen

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 16:54

Woow, mooi gedaan! Echt een schattig tijgertje Haha!