Allereerst complimenten, voor een eerste keer met een spiegelreflex is dit zeer zeker niet slecht. 
Ik zal ze even per stuk van commentaar/tips voorzien, misschien heb je er nog wat aan.
1. Erg mooie scherpte-diepte [Onderwerp scherp, achtergrond 'dof/wazig' dat bereik je door de F-waarde oftewel je diafragma laag te zetten.] en mooie kleuren. Alleen zit er ietwat beweging in het onderwerp waardoor de bloem niet helemaal scherp is, jammer!
2. Leuke compositie, alleen vind ik het onderwerp niet mooi.
Verder prettige kleuren om naar te kijken.
3. Vind ik persoonlijk totaal niet mooi door de overbelichting, maar kan natuurlijk kwestie van smaak zijn.
Voor mij is dit gewoon een mislukte foto. Haha!
4. Erg gaaf, prachtige foto. Hele mooie kleuren, warme tinten, en een mooie compositie + scherpstelling. Complimenten voor deze foto! 
5. Ook erg gaaf, vooral de scheve lijnen en de kleuren er doorheen. Mooi!!
6. Vind ik niet mooi, heeft niks; doet me niks, en je hebt volgensmij geflitst, wat ook niet een mooi effect geeft.
Uploaden kun je trouwens beter bij www.imageshack.us doen, haalt de kwaliteit niet zo naar beneden zoals mijnalbum.nl dat doet.
7. Mooie zwarte achtergrond, alleen weer een beetje beweging in de foto. Pluspunt is wel dat je niet hebt geflitst [Wat véél mensen wel doen met sieraden fotograferen.]
8. Ik moest even goed kijken welk draadje je bedoelde, maar ik heb hem gevonden haha! Inderdaad jammer, ligt het draadje op de ketting of zat hij op de lens?
9. Ik kan zo niet ontdekken van wat object dat stuk hout onderdeel is, maar vind het wel mooi passen bij de sieraden, geeft een exotisch effect. 
10. Zelfde commentaar, alleen vind ik deze mooier door de horizontale positie waardoor de foto ruimer lijkt te zijn, minder benauwd gevoel als op foto 9.
Jij komt er wel! Lekker door blijven oefenen!