[FOTO]Julia

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FOTO]Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 15:20

Juul en Es hebben weer gemeet Haha! Ik ging naar Juul, maar bleek mijn CFkaart vergeten te zijn Blond Dus gingen we saampjes terug naar Rijssen. En daar bleven we uiteindelijk om foto's te schieten Haha!

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding

Jettie

Re: [FOTO]Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:46

Juul, wat heb je toch mooie ogen. Goed in beeld gebracht ook Escha! Lachen

Qua blik foto 2, fototechnisch gezien 4. Hier IMO wel wat teveel schaduw in het gezicht en Julia's neus lijkt zo erg rood. 1 is onscherp, bij 2 leidt de achtergrond me wat af en 3 spreekt me gewoon niet zo aan.

Ik zou toch wel graag foto's van jullie willen zien op een rustige plaats qua achtergrond! Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:53

Óók weer een fijne serie. Ga met Jettie mee, wat heb je mooie sprekende ogen ! Die knallen uit elke foto. Ja Vind het jammer dat de achtergronden toch wel afleiden. Denk als je zulke onrustige achtergronden hebt, en je niks anders kunt vinden beter wat meer close-ups kan maken. Op foto 2 vind ik de blik super. Soort van lief, maar toch uitdagend. Knipoog

Ga zo door hoor ! Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 16:24

@ Jettie
We hebben onder een pergola geschoten, omdat het buiten aan het regenen was. Verder was het de hele tijd ook erg bewolkt en erg koud. Daarvan komt Juul's rode neus Lachen De volgende keer als het mooi weer is, gaan we de heide in. Dus dat krijgen jullie alvast te goed van ons Knipoog

@ Muzefee
Bedankt voor je commentaar Ja

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:56

Ielg. Mij neus komt echt niet mooit uit, haha.
Verder wel tevreden met 't resultaat. Inderdaad jammer van mijn rode neus. Het was echt vreselijk koud. Schijnheilig

Die rustige shoot gaat eens plaatsvinden als het mooi weer is. Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 17:11

Ik heb persoonlijk weinig moeite met de achtergrond, ik word automatisch naar die ogen getrokken!!! 2 is mijn favoriet. 1 lijkt me niet helemaal scherp en op foto 4 heeft Julia een te groot hoofd voor d'r nek...althans, zo ziet het er voor mij uit...Nagelbijten / Gniffelen
Maar een zeer geslaagd reeks hoor Escha, logisch met zo'n model...Tong uitsteken

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:33

Ik vind 3 een hele mooie foto, met een mooie belichting, niet te donker zoals ik dat bij 1 zie.
Verder vind ik 2 ook een mooie, door de positie/houding/blabla van Julia en de uitsnijding e.d.. Knipoog

Foto 1+4 trekken mij minder aan omdat de foto's van iets té dichtbij lijken te zijn gemaakt, vind ik dan. Clown

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:28

Shalimar schreef:
Ik heb persoonlijk weinig moeite met de achtergrond, ik word automatisch naar die ogen getrokken!!! 2 is mijn favoriet. 1 lijkt me niet helemaal scherp en op foto 4 heeft Julia een te groot hoofd voor d'r nek...althans, zo ziet het er voor mij uit...Nagelbijten / Gniffelen
Maar een zeer geslaagd reeks hoor Escha, logisch met zo'n model...Tong uitsteken

Alsof ik het getypt had. Om het toch maar een beetje van mezelf te maken ;
Jullie zijn met z'n tweeen natuurtalentjes ! Julia's ogen zijn gewoon abnormaal;
ook al zet je haar achterin een fabriekshal de achtergrond stoort nog niet want
je blik wordt naar haar ogen toegetrokken. Fijne serie om naar te kijken. Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:38

Hahaha. Bedankt voor de complimenten, maar ben het er zelf niet helemaal mee eens. Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 18:45

Bedankt voor het commentaar! Ja
En Juul niet zo zeiken hoor, je bent een prachtige meid Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 10:32

Ik vind het mooie foto's.. Maar ik zou volgende keer wat verder weg gaan staan en verder inzoomen.
Want ik vind het gezicht zo behoorlijk 'vertekenen'.
En dat is zonde, want het is een mooie meid! OK dan!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 15:49

mooie foto's hoor, alleen ik word ook getrokken door de ogen. Niet omdat ik ze zo gewedlig vind maar vanwege de mascara (ik ben zo'n zzeikerd en ik snap dat ze niet door een professional word opgemaakt), maar die mascara ziet er altijd zo klonterig uit op de foto's en dat vind ik echt heel lelijk. jammer van de foto's

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:51

Foto 2 en 3 Lovers

Die muur op de achtergrond van foto 3 stoort me totaal niet. Ik vind het er zelfs goed bij passen!
Bij foto 2 stoort het trappetje achter het hoofd van Juul misschien een beetje, maar deze foto zou ik ook een stukje croppen aan de bovenkant, zodat je ook een groot deel van die overbelichte plek kwijt bent.
Foto 1 is inderdaad niet helemaal scherp, en foto 4 vind ik wat 'opgeblazen' overkomen! Bloos

Maar inderdaad, die ogen... Lovers Haha!

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:57

ik vind het hele mooie foto's ik vind ze alleen een beetje te veel van boven genomen.. iets rechter voor haar (zoals foto 2) geeft denk ik een fijner beeld... dan heeft ze ook een langere nek op de foto's, die ''verdwijnt" nu.. Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:59

Mooie foto's Lachen
Die laatste spreekt me het meeste aan Lachen