Vind de foto's niet zo. De eerste foto is erg slecht, vind de hele foto niet scherp. Verder vind ik de foto's veeelste leeg, dan moet je dichter bij de beestjes zelf zitten. Maar vind ze wel goed voor de eerste keer Macro
nou em.. leuk onderwerp neenee nu even serieus. bij de eerst 2 strekt de camera steeds nét op een ander punt scherp (de kleuren zijn wel mooi, daar niet van) en de derde vind ik heel mooi, heel scherp en de kleuren komen goed uit. gewoon verder blijven oefenen en dan komt het helemaal goed, ga zo door.
Misschien een idee om je focuspoint (die hokjes/lichtjes die je ziet als je door de zoeker heen kijkt en die oplichten als je ze ergen op richt en scherp stelt) alleen op de middelste af te stellen?
Ook ik moest aan die Peugeot reclame denken. Wat betreft commentaar ga ik volledig met Muzefee mee. Voor eerste macro's zeker niet slecht. Persoonlijk vind ik dit nog prettiger kijken.
Lekker blijven oefenen. Komt helemaal goed! Netjes!
Eehm, privacy van lieveheersbeestjes?!?! haha, grappig! 1e ziet er netjes uit! Jammer van dat wazige lijntje links midden.. 2e vind ik iets te wazig op de achtergrond 3e vind ik het leukste! Nice pictures!
Leuke foto's, voor de eerste keer 'macro'. De laatste foto vind ik het leukst, de compositie daar spreekt me aan Het doet me trouwens denken aan die reclame met die auto, waar die lieveheerstbeestjes aan het 'vechten' zijn..
Leuke foto's Jammer dat de 1e niet scherp is, maar begrijpelijk, de 1e keer met macro is niet makkelijk Verder vind ik de laatste foto nog het leukste, omdat hij scherp staat op de lieveheersbeestjes. Hij doet me inderdaad ook denken aan die auto met die lieveheerstbeestjes
een nikon D50? Hmm dan konden ze misschien heel wat beter, mijn vriendin heft ook een nikon d50. In het begin is het gewoon heel erg wennen. Probeer echt scherp te stellen op de beestjes, niet op de omgeving, ik heb ook een paar foto's gemaakt met een nikon d50, maar je kunt precies scherpstellen waar je het scherp wilt.
flink oefenen, probeer echt daarop te letten, dan ga je met sprongen vooruit