[FOTO] Narcissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Narcissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:59

Vanmiddag weer even in de tuin rondgespiekt of er nog wat boeiends te zien viel, narcissen dus Haha!
M'n eigen camera wou niet echt meewerken (batterijen op) dus heb ik even de camera van m'n zus gepakt, een Nikon D50.
Graag goed onderbouwd commentaar Lachen
Er staat dan wel geen copyright op, maar ze zijn toch mijn eigendom en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden, hoe lelijk je ze ook vind Lachen

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

[Edit, foto's genummerd]

lilykashmir

Re: [FOTO] Narcissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:33

Vind het jammer dat bij de 1e foto het onderste blaadje niet scherp is, anders vond ik het echt een goede foto! voor zover ik er verstand van heb Vork
Verder vind ik soms nog wel de achtergrond idd storen, wat je zelf ook al aan gaf.
Maar ik ben benieuwd naar de foto's van straks Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:40

De 'foto's van straks' had ik geen zin meer in, m'n rug werkte niet mee Vork Ja ik vond die narcissen op de achtergrond steeds zo storen.. Daarom ben ik het meest tevreden over foto 2 Lachen Maar bedankt voor je commentaar Lian Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:08

Leuke fototjes zijn het zeker, maar apart vind ik ze niet. Een aantal zijn niet juist scherpgesteld, komt door de autofocus. Vind met bloemenfoto's altijd mooier handmatig scherp te stellen, krijg je scherp wat je zelf wilt. Probeer het eens Lachen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:23

Ik ga mee met het commentaar hier boven. Ik vind de foto's wel leuk maar ze springen er niet echt uit. Maar bovenal vind ik de foto's nog wel mooi hoor Paoline! Foto 4 is hier mijn favoriet omdat 'ie mooi scherp is Lachen

xLijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:59

Mooi gedaan hoor!
De achtergrond stoort mij soms ook wel een beetje.
Verder ga ik ook wel een beetje mee met het commentaar hierboven. Oja , ik weet niet of het door mij komt maar .. foto 5&3 doen het niet bij mij Knipoog
Verder leuk gedaan. Lachen

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:04

Leuke foto's plien!
2 is niet mijn favoriet, die vind ik een beetje saai.
maar de rest is mooi, alleen jammer dat bij foto 1 idd het onderste blaadje niet scherp is.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:11

De narcis op foto 4 vind ik mooi. De achtergronden zijn te donker en saai.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:05

Jammer dat veel foto's net niet scherp zijn. Kleuren zijn wel heel mooi, volle warme kleuren. Voor mij springt alleen foto 4 eruit.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:59

Hopelijk komt je zus er niet achter dat je die van haar even hebt geleend. Haha!
Voor mij is ook nummer 4 de beste foto in deze serie.
De anderen lijken nét niet helemaal lekker scherp. Kleuren zijn inderdaad wel erg fijn. Mooie warme zomerse kleuren. De achtergrond lekker naturel bruin/groenig. Fijne composities ook.
Als ze scherp waren geweest, waren dit prachtfoto's. Ja

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:04

Ik vind het zo jammer dat die narcissen zo oranje zijn en zo donker, daardoor komt er geen lente-gevoel op mij over. Ook jammer dat ze nét niet scherp zijn.
Maar foto 4 is heel leuk & als je blijft door oefenen zullen d'r nog wel wat mooie plaatjes van jou komen Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:29

Ik vind ook foto 4 het mooiste.
wat ik ook vind ik dat ze allemaal een bepaalde gloed hebben, wat mij dus een fijn gevoel geeft Ja

Weer mooi gedaan pien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:58

Om eerlijk te zijn vind ik ze niet erg bijzonder.
Foto 2 vind ik niet erg bijzonder en een wat 'slordige' compositie. 3 Vind ik qua compositie te krap en wat te druk door de achtergrond. Bij foto 4 is de compositie al beter, maar geven de andere narcissen op de achtergrond een wat storend beeld. 5 Lijkt niet helemaal scherp en de compositie is het ook net niet- het is te weinig narcis en teveel erboven nog. Foto 1 vind ik de beste ondanks de centrale compositie- iets meer scherptediepte (hele bloem) was misschien wel leuker geweest, maar dit is ook lang niet slecht! Het straalt iets 'rustigs' uit Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 07:10

Allemaal bedankt voor het commentaar! Hier heb ik nou wat aan Lachen ik zal binnenkort eventjes opnieuw de tuin in sneaken Knipoog

Fryaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 10:09

Mooie foto´s hoor pien Haha!
Foto 4 vind ik het mooiste , die lijkt ook het scherpste bij mij Clown De kleuren vind ik ook heel mooi !