[TEK] pony met bloempje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

[TEK] pony met bloempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 21:39

ik ben nogal beginnend, heb verder alleen maar een beetje uit mijn hoofd gekrabbeld als het om paarden gaat, deze tekening heb ik in een half uurtje in mekaar geflanst..
de kwaliteit is erg verslechterd door het scannen, dus in feite zie je minder lijnen door het grijze deel.. en zit er op het hoofd wat meer schaduw en dat soirt dingen zodat er meer diepte inkomt..
verder ziet de tekening er nog hetzelfde uit als in het echt Lachen

hier komt hij

Afbeelding

ik wil ook graag weten hoe je meer vachtstuctuur kunt inbrengen.. en hoe ik de manen goed kan maken, want dat vind ik heel moeilijk.. (vooral witte/lichtgekleurde manen!!!!) verder dat het gekleurde deel gladder wordt ipv dat je overal lijnen tussendoor ziet van het inkleuren..
dus tips voor het realistischer maken.. en hoe moet ik goed ogen tekenen?

edit dit is trouwens mijn aller eerste tekening op het CB! dus niet teveel van me verwachten Knipoog

xLies

Re: [TEK] pony met bloempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:50

Mooie tekening Lachen Vind alleen het bloemetje niet zo mooi.Zou iets mooier en netser mogen. De vachstructuur vind ik wel mooi Knipoog

djonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 19:48

goed gelukt hoor! ik vind alleen het hoofd iets te licht en het hoofd heeft daarom een beetje te veel omranding..

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:26

Ik vind em op zich goed gelukt, alleen de manen vnid ik niet echt manen lijken, en het neusgat en oog is beetje raar.
Als je naar tekeningen gaat kijken van échte goede tekenaars, kan je er veel van opbrengen qua realisctich tekenen. Knipoog

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:40

Ik vind hem heel mooi!!! Haha! Ik zat in het tekentopic ook al te kijken! vind hem super, ga zo door Haha!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 18:12

Ik vind hem wel appart, positief appart, de oortjes vind ik alleen wat klein..

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:28

Woow mooi! Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 22:01

oortjes waren ook héél klein Knipoog
haha, ik heb nog eens goed naar de échte tekening gekeken..
en op de een of andere manier is het hoofd ongelofelijk licht geworden. ik snap niet echt hoe.. want de nek is niet súper veel achteruit gegaan (die heb ik veel te snel gemaakt, net als het bloempje..) volgende keer zal ik een iets minder afgeraffelde tekenening laten zien.. haha Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 00:19

ik ben op dit moment bezig met iets nieuws, een stuk mooier dan wat ik hierboven liet zien vind ik zelf,
ikk vind het jammer dat in het taxatie topic wordt gezegt dat het eruit ziet als een schets..vind het wel begrijpelijk, en ik zou het zelf ook zeggen als ik deze tekening zag! ik kan er maar niet achter komen waarom de tekening er na de scan zo anders uitziet dan in het echt Boos!
ik wordt er gek van.. Knipoog
hier is een nieuwe tekening van mij..!
voor waldo @bokt, het was een aanvraagje, dus meteen aan de slag gegaan!

Afbeelding