[foto] Innocence..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

[foto] Innocence..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 23:21

Van Enya, 'Only innocence can save the world'.. Dat zou betekenen dat mijn hondjes de wereld zouden kunnen redden Haha! wat zijn ze toch lief als ze slapen of even rustig liggen.. Wacht maar tot ze opstaan en gaan spelen Vork

Okay, genoeg gelüld, hier de foto's. Gemaakt met mijn Nikon D40 (die ik sinds gister heb, zijn proefshots dit) en ik wil heel graag goed onderbouwd commentaar! Hou daarmee wel rekening dat dit zo'n beetje de eerste keer is dat ik met een digitale spiegelreflex fotografeer en ik de camera verder nog niet ken ofzo (nu is het vanalles uitproberen) Vork

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding
Hier irriteer ik me mateloos aan het niet scherpe bovenste randje van het oog, maar ok, wilde hem toch erbij hebben hier.

Anyway, ik ben niet van suiker Knipoog

Ilse

Colorado

Re: [foto] Innocence..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:14

Erg mooie foto's, ik vind het bij 1 jammer dat het neusje een beetje onscherp is. Verder heb ik op 2 en 3 niets aan te merken, alleen dat 3 meer favoriet is dan 2 Knipoog Bij 4 vind ik het een beetje jammer dat het hondje wit is en de bank ook(bank toch?) maar dat maakt niet zo heel veel uit. 5, 6 en 7 zijn heel mooi, jammer bij 7 van dat onscherpe randje inderdaad. Als die er niet was geweest was foto 7 fovoriet geweest. Bij vind ik het jammer dat hij een beetje veel van boven is genomen. 6 vind ik erg leuk, niets op aan te merken. Hele leuke foto's Ja

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:21

Erg leuke foto's. En inderdaad bij 4 is het jammer dat hij op een wit kussen ligt (ik gok dat het een kussen is Vork en de hond zelf ook wit is. 1,3 en 6 vind ik de mooiste foto's Lachen

Erg leuke foto's voor de eerste probeersel! Veel plezier met je nieuwe camera!!

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:22

Wat lieff! Haha! echt leuk die eerste foto's!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 14:11

Erg mooie foto's Lachen Je doet het goed voor de eerste keer met die camera.Bij foto 6 stoort het mij een beetje dat er zo'n stukje grond opstaat.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 16:04

foto's 1 t/m 4 ligt ze idd op een licht kussen Tong uitsteken dus volgende keer zal ik dr op de donkerblauwe bank leggen Tong uitsteken

op de foto's 5, 6 en 7 ligt ie op een viesgroen kussen Vork

thnx allemaal Haha! gaat wel lukken hoor, veel plezier met de camera Haha! heb overigens al veel geoefend met goedkope compact van mn mama Ja

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 18:28

nobody else?

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:02

Zo, dat topic staat er. Clown

Die van Kyra zijn eigenlijk gewoon drie keer hetzelfde. Probeer eens wat meer 'poses' uit en maak de foto uit een andere compositie. Van boven, onder, links rechts. Wel heb je goed een rustige achtergrond genomen. De vierde, tsja, schattig maar verder niets. Vork
En die van Lucky, eigenlijk weer drie dezelfde foto's. Alleen steeds op andere plekken scherp. Probeer hier ook is wat andere composities uit.

En ik neem aan dat je ze 's avonds genomen hebt? Met de ingebouwde flits? Ik snap wel dat je er niet meteen een externe flitser bij koopt, maar dit soort foto's kun je toch beter bij dag licht maken. Knipoog

Ennieweej, veel plezier met je camera nog! En we gaan vast nog wel samen op stap. Vork