Wanneer ik je nodig hebben zal. ook al zit ik in een diep dal Jij zal weten Of ik je zal vergeten
Als dat zou zijn Ook al is mijn hartje klein Er is altijd plaats voor jou Dat is omdat ik van je hou
Jij weet wanneer er iets mis met me is Als ik uit je hart ben gewist Zolang ik weet dat jij er voor mij bent Zolang ik weet dat jij mij door en door kent Zal ik alles voor je geven Zonder een dag niet leuk te leven
Iedereen denkt dat is niet haar beste vriend Maar ik weet dat ik jou heb verdiend Ik ben er voor jou en jij voor mij Dat maakt alles zo vrolijk en blij
Mijn leven bestaat niet zonder jou Mijn hartje is jou altijd trouw Ik weet dat ik op jou kan rekenen Ik kan zo mijn hartje tekenen
Nooit kijk ik naar anderen Ik zal nooit voor iemand anders veranderen Als ze iemand anders slaat Vind ik goed zolang jij achter me staat. Ik kan niet zonder jou Dat ik alleen maar omdat ik van je hou
Het zou prettig zijn als je de regels van [UK]/[CB] eens door zou lezen: - Je mag op [UK]/[CB] niet meer dan 1 topic per dag openen. - Gezien je leeftijd behoor je op [CB] te posten.