Wanneer je zal moeten gaanZal ik in mijn uppie blijven staanNiemand zal me volgenDe mensen zijn al gevlogenAlles moet op eigen benenHelemaal alleen naar benedenWanneer zal dat eens ophouden? Dat vallen?En altijd alles te verknallen?Paarden zijn mijn levenIk zit bij hun niet te bevenBij hun ben ik zekerEn win ik ooit nog eens een bekerMaar niks zit er in voor mijNiks maakt me blijWaarom ik dit schrijfIs omdat ik je vertrouwIk van je houNiet laat gaanNiet alleen laat staanIk zal je nooit vergetenOf hoe je heetteMijn vrienden lachen me toeMaar hoe?Dat zien ze niet inWat heeft het voor zinZe merken toch niet hoeveel pijn het doetHoeveel sneden het maaktNooit iemand je groetNooit iemand je vermaaktAltijd alleen staanEr nooit voor gaanVoor jezelf opkomen Is iets waar je eerst overheen moet komen
Moderatoropmerking:Het zou prettig zijn als je de regels van [UK]/[CB] eens door zou lezen:- Je mag op [UK]/[CB] niet meer dan 1 topic per dag openen.- Gezien je leeftijd behoor je op [CB] te posten.Al je topics op slot gezet.