Verdriet kun je in miljoenen dingen uitdrukken Een hart breekt vaker in duizend stukken Veel mensen kunnen dat niet begrijpen Omdat zij zich nooit aan andere hoeven vast te grijpen
Veel mensen zeggen ze stellen zich aan Maar dan moeten ze veel verder gaan Ze moeten zich eens in die mensen verplaatsen Niet altijd die gedachten weg kaatsen
Wat heeft het leven voor zin? Voor een kind? Leven zonder problemen? Niks op zichzelf mogen nemen
Altijd in de watten gelegd Dat een moeder een afspraak afzegt Nooit eens zelf iets mag kiezen Altijd de gedachten bevriezen
Een eigen baantje Een eigen lekkend geldkraantje Altijd moeten wachten Altijd moeten smachten
Voor mij is dat al afgelopen Ik heb besloten Om mijn eigen leven te volgen Met alle gevolgen
Niet meer bedriegen Niet meer liegen Pesten zit er niet meer in Want ik heb mijn eigen zin
Wie doet pesten moet zich verplaatsen in een ander Helemaal alleen zonder … Vrienden die je beschermen Over je ontfermen
Helemaal alleen tegen over de wereld Jongens worden nooit echte kerels Altijd steun krijgen Miljoen tegen een is bedreigen
Niemand ziet dat in Wat heeft het voor zin? Al dat pesten? Min of meer anderen uit testen
Nooit laat ik op mijn kop zitten Ik ga niet liggen vitten Ik ga er niet op in Al dat gedrag van een kind
Mijn leven Mijn stijl Niet zitten beven Mijn eigen vuurpijl
Het zou prettig zijn als je de regels van [UK]/[CB] eens door zou lezen: - Je mag op [UK]/[CB] niet meer dan 1 topic per dag openen. - Gezien je leeftijd behoor je op [CB] te posten.