Er is altijd wat Ik wou dat ik alles vergat Alles gaat fout maar dat merkt er geen Mijn hart is niet van steen
Als ik nu ook nog een afscheid moet gaan nemen Ik krijg alleen maar grotere problemen Jij bent alles waar ik voor leef Dat is omdat ik om je geef
Niemand geeft om mij Daarom ben ik niet blij Ik heb alleen maar ruzie Daarom trek ik nu deze conclusie
Mijn leven word nooit de oude Het oude vertrouwde Ik zal het je laten weten Wanneer ik je ga vergeten
Misschien kun je me niet meer horen of verstaan Jou leven zal door moeten gaan Ik hou met heel mijn hart van je Lief schatje van me
Mijn leven is gewoon geen fut waard Daar zwaai je met je staart Waarom dit zou moeten gebeuren Zal iedereen treuren
Iedereen zegt ik zal je missen Maar daar in zullen ze zich vergissen Jij staat in mijn geheugen Ik zou me niet te veel verheugen
Ik zal je waarschuwen wanneer ik van de aardbodem ga verdwijnen Dan zal de zon voor 2 dagen niet schijnen Ik wou dat je me kon horen zien of voelen Ik had eindeloze doelen
Maar nu voel ik alleen het verdriet, Dat jij hier niet.. Meer bent Jongen.. ben blij dat ik je heb gekent
Het zou prettig zijn als je de regels van [UK]/[CB] eens door zou lezen: - Je mag op [UK]/[CB] niet meer dan 1 topic per dag openen. - Gezien je leeftijd behoor je op [CB] te posten.