[FOTO] Kunstbloemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ulaney

[FOTO] Kunstbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 14:08

Net maar weer eens mn camera uit het stof gehaald en de kunstbloemen op de foto gezet Knipoog
Hele lastige kleur, wordt heel snel overbelicht enzo. Maar opzich ben ik over 2 foto's wel tevreden. Ook nog ff snel bij de buren een bloemetje op de foto gezet Knipoog Poezen zijn al een paar daagjes oud, vond ze wel geinig Clown Ik fotograveer overigens met een Fujifilm S5600

Afbeelding
Jammer van dat overbelichte

Afbeelding
Het donkere onderin stoord me heel erg

Afbeelding

Afbeelding

Poesjes voor de grap Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Graar opbouwend commentaar ! en wees beetje lief Knipoog

Pasamba

Re: [FOTO] Kunstbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:20

Ik vind het overbelichte bij die foto's van de kunstbloemen eigenlijk helemaal niet storen!
Het heeft juist wel wat Ja

De laatste 3 vind ik ook heel mooi scherp! De laatste vind ik het mooist! Lachen

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:43

Ik heb ook niks tegen het overbelichte bij deze foto's Lachen Een beetje spelen met kleuren & licht kan niet veel kwaad, vind ik.

Foto 4 spreekt mij persoonlijk niet zo heel erg aan, ik weet niet precies waarom..

Die katten zijn ook heel mooi Ja !!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:01

Netjes! Ja
1]Mooi maar ik vind het jammer van de grote copyright. Toch stoort dat rechtsboven me een beetje, maar goede kleur! Springt eruit.
2] Niet zo bijzonder, boven licht, onder donker. Jammer Ja
3] Jammer ook weer van rechtsboven. Die zonnestralen zijn me net iets te fel. Maar binnenin de bloem erg mooi Ja
4] foto vind ik niet mooi, geen mooie compositie en te donker.
5]Netjes! Waar ligt ze op? Want het lijkt of ze schuin ligt en je de foto dus niet horizontaal genomen hebt Lachen
6] Mooi scherp maar jammer van de ruis.
7] Ook hier weer mijn vraag hoe de poes ligt, want ik denk persoonlijk dat je de foto niet horizontaal hebt genomen maar zo dat de poes rechtligt. Nu lijkt het alsof hij zometeen naar beneden glijd Haha! Maar erg mooi scherp!

Goede foto's Ja Mijn commentaar is hard maar zo zie ik het Haha! Misschien kan je er wat mee maar het is heel goed wat je doet!

Ulaney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 21:45

Bedankt ! @ geluksvogel, bedankt voor de tips ! foto's zijn allemaal horizontaal genomen, rare katten liggen nou eenmaal raar op de bank he Haha! Copyright heb ik liever groter is niet mooi maar moet wel, had het eerst klein en voila toen kwam ik 3 foto's van mij tegen op internet Knipoog

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:41

hele mooie foto'!
ik vind die enerlaatste van de poes echt heel erg mooi!