[Foto] Bracelet/Candle

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

[Foto] Bracelet/Candle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 19:29

Weer een creatieve ingeving net Haha! Gister in A'dam uberschattige armbandjes gekocht, alleen op de foto waren ze saai, dus heb er een kaarsje tussen gezet. Creerde er wel een apart sfeertje mee Ja [ Geen fotografisch hoogstandje, maar toch, haha ]

Benieuwd wat jullie vinden !

Afbeelding

Let op ! Er zit copyright op deze foto's ! © http://www.jw-fotografie.nl

_Nikki_

Re: [Foto] Bracelet/Candle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:30

ik vind het jammer dat het armbandje op sommige plekken heel wazig is en op sommige stukken heel scherp. Voor de rest zie ik enige ruis op het rode gedeelte. Wel een leuk iedeetje, maar al dat onscherpe stoort me wel een beetje Ja

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:31

Ik had liever een andere compositie gezien, maar de schaduw vind ik dan weer erg leuk. Het kaarsje heeft inderdaad een gezellige sfeer en ook de rode achtegrond past daar bij, al bij al en leuke foto vind ik zelf Knipoog

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 19:34

@ x_baumgold_x; Dat is geen ruis. Komt door de stof die eronder ligt. Kijk maar eens naar andere donkere gedeeltes, van bijv. de armbandjes, daarin zie je géén ruis.

Compo vond ik ook moeilijk te kiezen. Weet niet hoeveel keus ik er mee had Lachen

Bedankt in elk geval Ja

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:46

Schaduwen zijn erg fijn. Erg mooie en warme kleuren, maar inderdaad een vrij centrale compositie.
Het idee is leuk en bovendien goed uitgevoerd. Toch zou ik graag een wat spannender compositie gezien. Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:51

Ik vind de compositie juist wel leuk, aangezien er een hele mooie schaduw valt staat het wel romantisch om het zo neer te zetten. Weet niet of je het bewust zo hebt gedaan, maar ik vind het verloop van rood naar donkerrood/zwartachtig erg mooi (bovenin).

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 19:52

Jah, dat is zo ongeveer bewust. Laat ik zeggen, op de éérste foto was het zo, dus heb het zo gelaten Ja

Dank Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:54

Mooie sfeer, en heb geen moeite met de compositie, vind hem mooi zo! Wel vind ik het jammer dat er delen van de armband erg onscherp zijn, al geeft dit aan de andere kant ook wel een boel diepte. Dus weet niet zo goed wat ik met die scherpte wil haha. Vind het complete plaatje erg gaaf. Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 00:24

Jah wist ook niet precies wat ik wilde. Probleem was, deed ik een kleine diafragmaopening, werden de sluitertijden nog langer, dus de vlam onscherp [ Beweging ]. En juist met een grotere diafragmaopening snellere sluitertijd en de vlam scherp, wat ik graag wou Knipoog Vandaar ook die onscherpte erbij Ja

Bedankt !