[FOTO] Dromertje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Genta

[FOTO] Dromertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 14:04

Heb weer eens een poging gedaan om m'n suffe hondje een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen... Gelukt is het niet echt maar wilde de foto toch even laten zien. Kom maar op met dat commentaar Haha!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Genta op 28-02-07 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Julia

Re: [FOTO] Dromertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:10

Super mooie hond. Lovers
Omdat je om commentaar vraagt, krijg je het ook. Vork
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat de ogen zo donker zijn. Bij het linkeroog krijg ik bijna in de indruk dat je suffe hondje een oog mist. Ook zie je de neusgaten nauwelijks.
Ik vind het op zich een fijne sfeerplaat, maar als de ogen en de neus wat beter zichtbaar waren (dus geen dichtgelopen zwart), was het echt een topplaat geweest.
De foto is van een fijne hoogte genomen.
Ben stiekem wel benieuwd naar het orgineel. Of heb je 'm in z-w stand geschoten?

Genta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 14:24

Elessar schreef:
Super mooie hond. Lovers
Omdat je om commentaar vraagt, krijg je het ook. Vork
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat de ogen zo donker zijn. Bij het linkeroog krijg ik bijna in de indruk dat je suffe hondje een oog mist. Ook zie je de neusgaten nauwelijks.
Ik vind het op zich een fijne sfeerplaat, maar als de ogen en de neus wat beter zichtbaar waren (dus geen dichtgelopen zwart), was het echt een topplaat geweest.
De foto is van een fijne hoogte genomen.
Ben stiekem wel benieuwd naar het orgineel. Of heb je 'm in z-w stand geschoten?

Bedankt voor je commentaar. Het zwart was idd een beetje dichtgelopen, hoewel op mijn scherm de neusgaten nog wel redelijk goed te zien waren. Verkeerde versie Clown Ik heb de goede even neergezet, denk dat deze beter is?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:36

Bij deze foto zijn de neusgaten inderdaad beter zichtbaar. Ja
Het kan natuurlijk ook aan mijn beeldscherm instellingen liggen.
Hopelijk kan je iets met mijn commentaar.
Succes nog met fotograferen. Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:56

Het is net of hij niet helemaal scherp is ofzo. Ook mis ik diepte. De kleuren komen er wat dof uit. Compositie van de foto is wel mooi, en de hond straalt ook echt een dromerig gevoel uit. Lachen misschien kun je de foto wat contrast/scherpte geven in een bewerk programma?

Genta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 15:14

Ik heb geprobeerd de foto wat sprekender te maken:

Afbeelding

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:29

hij kijkt zo boos, alsof hij aan het grommen is...
is dat gewoon een combinatie van het koppie en de hoek waaronder de foto genomen is?

en de achtergrond stoort mij een beetje, de strepen in de tegels maken de foto heel erg druk en leiden af van de hond. Misschien kun je de achtergrond waziger maken? Dat zou kunnen schelen

Genta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 22:39

NotNice schreef:
hij kijkt zo boos, alsof hij aan het grommen is...
is dat gewoon een combinatie van het koppie en de hoek waaronder de foto genomen is?

en de achtergrond stoort mij een beetje, de strepen in de tegels maken de foto heel erg druk en leiden af van de hond. Misschien kun je de achtergrond waziger maken? Dat zou kunnen schelen

Hmm boos.. Nee dat was ze absoluut niet. Dan ziet ze er ook heel anders uit geloof me Haha! Ze was vooral heel duf aan het rondkijken, ik kan het boze ook echt niet vinden in de foto Verward

De achtergrond stoort mij idd ook. Ik zal proberen of ik hem waziger kan maken, maar ben niet zo geweldig met bewerkingsprogramma's.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:42

Ten eerste; ga op ooghoogte van een dier zitten ! Als je op die manier fotografeert krijg je én [ vaak ] beter achtergronden én een fijner beeld van de hond [ niet zo gekleineerd ].

De ogen zijn danwel donker, zal waarschijnlijk komen doordat er niet belicht is op de ogen, máár op de neus Knipoog Scherpstellen én belichten op de ogen is mijn tip daarij Lachen

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:35

mooie foto, maar de achtergrond stoort me ontzettend Ja ik vind dat je de aandacht van de hond niet hebt, en daardoor spreekt de foto mij niet aan