Hier mijn commentaar, vind het over het algemeen mooie plaatjes. Hier en daar wat kleine dingetjes, maar in principe erg mooi. 
1) leuke compositie en mooi kleurgebruik
2) erg sfeervol en mysterieus, absoluut mijn favoriet uit deze serie 
3) niet echt commentaar, deze foto doet me over het algemeen niet zoveel; heb het niet zo op landschappen 
4) goede scherpstelling; geeft wel wat leuks, al had dat kadertje van mij er niet bij gehoeven. Of iig; niet rose 
5) geweldige foto, heb ik geen commentaar over; is gewoon toppie! Goede compositie, geen enkel storend element, veel diepte: prachtig gewoon.
6) heel mysterieus met die mist tussen de bomen(het lijkt iig op mist), had niet schuin gehoeven.
7) niet zoveel op te zien helaas, vind het prikkeldraad op de voorgrond wel erg leuk om diepte aan tegeven
8) de kleuren van de vogel springen echt van je beeldscherm af, jammer van dat frummeltje rechts onderin de hoek + de vlekken zoals je zelf al zei. Deze foto vind ik het minst 
Opbouwende kritiek? Heb ik eigenlijk niet, misschien kan je uit het bovenstaande iets halen maar ik kan niet echt iets vinden waar je op moet letten oid.
Over het algemeen zijn het erg mooie foto's!