[TEK] Haflinger in podlood

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte_

[TEK] Haflinger in podlood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 15:08

sinds een tijdje is een tekening waar ik een beetje trotrs op ben Knipoog
de stroom was uit gevallen, dus ik had genoeg tijd en stilte om te tekenen.
het resultaat

eigen commentaar:
* de manen zijn super slordig! Boos! word nog aan gewerkt!
* de oren wat netter Lachen

Afbeelding

EvelijnS

Re: [TEK] Haflinger in podlood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:12

Hij is mooi Mirte!
De manen lijken aan de onderkant een beetje over te lopen in de hals en de ogen mogen nog wel wat donkerder, maar voor de rest goed gedaan! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:23

ik ga mee met evelijn
ik vind hem heel leuk mischien kun je nog iets meer diepte in de oren aanbrengen?
hij is echt heel leuk ga zo door!! Tong uitsteken

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:30

Ik ga mee met Evelijn_
Veder vind ik de ogen heel raar overkomen, alsof het paard scheel kijkt, doordat het linkeroog vooruit kijkt en de rechteroog omhoog.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:58

Je mag inderdaad hier en daar wat meer diepte aanbrengen, maar het schetserige vind ik persoonlijk juist heel mooi. Je hebt ook een voor het oog heel prettige manier van schetsen. Zou je zeker wel eens in inkt willen zien schetsen, lijkt me ook erg geslaagd.

Je paardje lijkt wat scheel, zoals lies al aankaartte. Dit mede omdat het buitenste oog niet geheel klopt met de hoek. Het halster vind ik wat minder en had ik ook weggelaten maar desondanks vind ik hem een mooie uitstraling hebben. Top.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:06

Ik sluit me aan bij wat JoSav schreef Ja Met nog 1 ding... het moeilijkste de manen. Er zou imo wat meer verschil mogen zitten tussen de hals en de manen qua kleur en ik vind ze wat 'snel' neergezet, krasserig. De verhoudingen daarentegen doe je heel erg mooi! Ik denk als je de ogen nog wat donkerder maakt en nog even naar de manen kijkt, je een heel mooie tekening hebt!

Goed op weg Ja Ja

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:09

erg mooi Ja
De vacht en de Bles vind ik er goed gelukt, de haren lopen goed en het is zo echt mogelelijk als het maar kan Lachen Alleen lijkt het hoofd op het eerste gezicht een beetje gedrongen.... Knipoog
Zo kan het paard natuurlijk ook gebouwt zijn misschien de origineele foto ? Of is die er niet ? Lachen