[foto] herfst en kerst op verhildersum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paardje2005

[foto] herfst en kerst op verhildersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 16:37

deze foto's had ik nog steeds op mijn computer staan. ik vind ze zelf erg geslaagd. de foto's zijn gemaakt op landgoed verhildersum. 1 van mijn lievelingsplekjes van groningen, waar ik al kom sinds ik een klein onbedorven meisje was. door de erg mooie tuin met meest vreemde planten en wel 30 soorten rozen, heb je veel te fotograveren.

voor dat ik op stage ga, wil ik nog een echt goede camera met lens enz enz kopen. maar eerst moet mijn schip met geld binnen komen. tot dan doe ik het met deze, die ook mooie foto's maakt.

herfst 2006, het had net flink geregent, vandaar dat sommige foto's wat donker zijn.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

kerst op verhildersum, december 2006.ook niet het beste weer om foto's te maken.

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

ik hoop dat jullie mijn wat onderbouwende kritiek willen geven.

welke camera zou het beste zijn, voor voornamelijk buitenfoto's en dieren(buiten)????maar die stiekum ook binnen goede foto's maakt.

Bienotje

Re: [foto] herfst en kerst op verhildersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:03

Ik vind de plaatjes net niet datgene hebben. Ze springen er niet echt uit ofzo.

Jammer dat de bloemenfoto´s een beetje zon missen. Met zon waren die veel mooier uitgekomen. (Sowieso doet mijnalbum heel erg af aan de kwaliteit van foto´s dus daarop ingaan is ook al moeilijk)

Foto 4 lijkt het gebouw scheef te staan, de dakrand komt niet overeen met de bovenzijde van de foto. Dat is wel jammer en het voor het vuur had je misschien wat kortere sluitertijd kunnen gebruiken om het wat meer te bevriezen.

Welke camera heb je nu trouwens?

Gewoon door oefenen, dan kom je er vanzelf. Ook ik heb nog moeite om foto´s mooi uit te laten komen hoor. Dat zeker, maar misschien dat je toch ook wat aan mijn mening hebt op deze manier Knipoog Nog even de puntjes op de i en het wordt gelijk een heel ander gezicht Lachen Succes verder!