weht k ga door de grond van alle griepdingen, maar eigenlijk ist wel goed, ga je gekke dingen van doen..zeker als je sinds een week last hebt van het slakkensyndroom tijdens je blokkenperiode...
Allemaal 32x42/acryl
en nog eentje voor de griep... Flu Tentakel
Grussels
Silver Storm
Laatst bijgewerkt door SilverStorm op 18-02-07 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo hee wat werk jij snel!! Mag ik vragen hoe groot deze zijn en met welk materiaal (acryl) ?
De 2e vind ik persoonlijk echt het mooist. De warme kleuren van dat rood en geel, echt vlammend en dan dat koele blauw met die slak er zo rustig bij. Knap gedaan! Waar haal je de inspiratie vandaan?
Laatst bijgewerkt door Wendy15 op 18-02-07 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Die tweede is echt geweldig, die oogjes De derde is ook echt gaaf en de laatste is echt helemaal top! Wederom 4 geweldige werkjes van je SS! Ga zo door!
Ach gus, arme SS! Slakken zijn echt het einde! Vind vooral de tweede en derde heel erg leuk, de eerste spreekt me niet zo aan, en de vierde ook niet echt. Van de tweede vind ik het kleurgebruik erg mooi, en de derde, dat oog en weer die blokken haha. Gave werken weer!
Oei, wat krijg jij rare futuristische ingevingen als je de griep hebt. Wat mij betreft sukkelt die griep nog een tijdje door, want dat geeft wel speciale effecten aan je schilderwerk. Beterschap!
De laatste vind ik het origineelst. Ik vind je kleurgebruik toch het meest herkenbaar aan je werk, ongeacht welk materiaal je kiest. Beterschap, al geef ik toe dat ik ook de mooiste dingen maak als ik me heel ellendig voel...
wauw ook weer 4 prachitge schilderijen. vind 3 en 4 echt het mooist. spreekt mij het meest aan. 2 is erg leuk hoe je de slak heb neergezet. met zijn omgeving. 1 is nee ik weet niet. vind de andere 3 beter. 4 is weer wta mysterieus prachtig