[Foto] Jet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

[Foto] Jet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 18:41

Jet en Jet zijn weer eens samen. En we zijn er met dit lekkere weer een uurtje op uit getrokken om wat foto's te maken. Zelf zijn we best tevreden. Lekker sfeertje zit erin, beetje Santé foto's ? Knipoog

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Barst maar los ! En let op de copyright-blabla. Knipoog

Anoniem

Re: [Foto] Jet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:46

Waauw!
Ik vind dit erg mooie foto's zit een mooie sfeer in! Lachen
Heb geen commetaar behalfe op de laatste foto vind ik haar had wat minder Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:31

Daar hebben we het fotomodelletje weer hoor Knipoog

1, ik stoor me aan dat plukje haar daar net boven de wenkbrauwen, links, ach je weet wel welke ik bedoel, zonde, anders was hij super geweest, misschien een klein beetje meer contrast? heerlijk die zonnestralen Lovers
2, vind deze minder, zonde van alle haren die over het gezicht heenlopen, maarja, je kan natuurlijk moeilijk even vragen of de wind wil stoppen met blazen Knipoog
3, hmm, nee. Onderkant is wel mooi, maar boven is het net te (overbe)licht allemaal Lachen
4 & 5, Prachtig! lekkere bos met haar, die blik, de zon erop, super gewoon! Lovers

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:36

Ik vind die haren / zachte kleuren juist héérlijk Haha! Zorgt voor zo'n fijn sfeertje.

Ben heel erg blij met deze foto's van mezelf. Lachen

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:39

Ik vind het erg mooie foto's maar vind het net of alle foto's op plekken overbelicht zijn en ook al is hetniet zo het stoort me tocj.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:40

Jet staat er prachtig op, maar verder vind ik ze niet fijn.
Ik moet mijn ogen dichtknijpen bij iedere foto. Een te groot deel is overbelicht. Mede daardoor verdwijnt de sfeer.
Vind foto 4 en 5 wel erg mooi. Jet kijkt erg mooi. De overbelichting valt me bij deze 2 nog mee. Lachen
Prachtig haar heb je Jet. Lovers

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:55

Leuke serie. Ga met Juultj boven mee dat je echt even moet knijpen met je ogen. Ze komen flets over. Foto's doen landelijk aan, wat ik wel leuk vind. Toch stoort de hand mij op de laatste foto. Waarschijnlijk doordat ik de arm zie verdwijnen en die een beetje dun overkomt en er dan dik in beeld een hand komt.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 20:57

Leuke foto's!
Ze staat er heel naturel en rustig op. Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 21:36

Oeh nee, dit kijkt totaal niet fijn!
Foto 3 had onwijs leuk kunnen zijn, maar vind het niet prettig dat ze de lens in kijkt en wat is er met haar gezicht gebeurd?! Bloos! Doodzonde.
Vind het overbelichte ook niet prettig.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:33

Ik vind de laatste foto het mooist. Deze is net wat minder licht dan de andere, kijkt wat prettiger. Maar ik snap wat je bedoelt met de sfeer van de zachte kleuren. Daarom vind ik foto 2 ook erg goed gelukt, kan zo in een parfumreclame Lachen

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:38

Die sfeeeeer. Echt geweldige foto's, ik stoor me niet aan zogenaamde imperfecties, ik vind het gewoon een serie prachtfoto's. Echt zo'n nazomerse dag bij de maisvelden ofzo. Wauwie.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 14:09

Ik vind de meesten net iets te licht, daarom vind ik de laatste het mooist. Ik hou niet zo van lichte foto's, dus dat verandert mijn mening over de foto's ook wel - denk ik. Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:03

Foto 2 vind ik erg mooi qua compositie. Vind het echt een hele leuke foto. Wel jammer van de overbelichting, maar toch vind ik hem echt iets hebben.
De blik in foto 4 spreekt me ook erg aan Ja Bij foto 5 stoor ik me alleen een beetje aan de vingers en de houding van de arm. Lijkt nu net of Jet een heeeel dun armpje heeft. Was denk ik mooier geweest als die niet op de foto gestaan zouden hebben.

Leuke serie!! Goed gedaan OK dan!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:09

Eerlijk gezegd vind ik alleen foto 4 mooi. De rest is warrig en de aandacht gaat niet naar het model.

Verder vind ik op foto 4 het haar het mooist. Heel rustig en geen gekke plukken enzo Lachen

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:17

Hele natural foto's en Jet staat er mooi op.

Ik vind dit alleen zeker niet je beste serie.
De meeste zijn zo licht, dat ze op mij gewoon te flets overkomen.
Mijn aandacht trekt op de meeste foto's juist niet naar haar ogen, hoofd etc, maar wordt door andere objecten in 't beeld getrokken. Wat me niet de bedoeling lijkt Clown

Foto 1 vallen de ogen gewoon bijna weg achter de witte lichte waas.
Foto 2 wordt mijn aandacht bijvoorbeeld meer naar haar hand getrokken. Haar mond is opvallender in beeld dan haar ogen..
Foto 3 krijg ik een Jezus gevoel. Maarja, je snapt het idee. Dat hele lichte doet 't hem gewoon niet voor mij.

4 en 5 vind ik al mooier Ja .
Bij vier vind ik de crop alleen niet helemaal lekker (bovenkant te weinig, onderkant te veel ... ) en kijkt Jet een beetje .. mm... Mja. Anders Clown
Vijf vind ik de mooiste, ondaks de hand (:

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:26

2 en 4 zijn mijn favorieten Ja
Bij foto 4 kan je zo meedoen bij Mcleod's daughters. Haha!

Eerlijk gezegd stoor ik mij niet zo aan de overbelichting.
Wel aan het plukje haar op de eerste foto maar dat is al gezegd geweest..

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:48

leuke serie. vind de compositiets erg leuk.
maar vind het jammer dat de foto's alleen overbelichte delen bevatten.
verder staat jet er goed op en zijn ze heel naturel

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 08:47

Vind foto's van jullie altijd erg mooi maar deze serie trekt mij eigenlijk ook niet zo. HEt meeste commentaar is al geleverd. De vorige serie was vele male mooier en prettiger om naar te kijken.. Ben wel erg benieuwd naar de eerst volgende shoot van jullie samen Haha!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 11:54

Erg leuk! Ik stoor me best wel aan het licht op de eerste 3 foto's. Maar foto 4 maakt het goed Haha! die is echt prachtig!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:16

Whoo lekkere serie !
Tegenlicht probeersel ? Knipoog
Beetje zo'n parfum reclame.. Ja

3&4 zijn favo !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:20

mooie foto's!
bij 1 stoor ik me een beetje aan de onduidelijke haren? als dat het is, links boven, verder hele mooie foto's beetje parfum achtig idd!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:15

mmm nee, ik ben eerlijk gezegt niet zó enthousiast. Veel commentaar is al gegeven, dus origineel commentaar is het niet.
De haren en op sommige delen de overbelichtheid storen me.
Foto 2, Leuk, inderdaad een beetje een 'cover' foto. Deze foto voel ik veel meer bij als de rest.
Beetje jammer, ik heb echt véél mooiere foto's van je gezien. Dus ik kijk uit naar het moment wanneer er weer een topic geopent is door Faux Lachen

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 12:12

Ik vind de sfeer in deze foto's erg mooi.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:17

Foto 2 en 5 doen 't em bij mij! Ja (alleen de hand bij foto 5 vind ik erg zonde!)
Ik vind dat (over)belichte helemaal niet zo vervelend, het weergeeft juist een lekker sfeertje.

Bij foto 1 vind ik dat ene plukje haar aan de linkerkant wat storend. Verder is het echt een sfeerfoto, mooie blik!
Op foto 3 vind ik Jettie's compostie niet zo geslaagd en dat is jammer want de omgeving is best leuk (die brug enzo). Foto 4... opzich wel een mooie foto, maar hij spreekt me niet aan.

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:19

Foto 2 vind ik mooi omdat hij er spontaan uitziet.
Bij foto drie vind ik de compositie mooi, maar het gezicht te flets vergeleken met de rest v/h lichaam. Ook ziet het meisje er moe uit, dikke wallen en kleine oogjes Knipoog
Bij de andere foto's had ik het mooier gevonden als ze in de camera had gekeken. Vooral bij foto 4 want die vind ik verder echt heel erg goed!!