[FOTO] Sharon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:10

Afbeelding

*zwartwit versie*

Hier nog een van de foto's die ik heb gemaakt voor een project van school.
Meningen over deze plaat zijn heel verschillend.
Ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben.
O ja, over de vorige foto waren sommige het niet eens met de achtergrond.
Dit is iets waar we bewust voor gekozen hebben (groep van 5 mensen).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-02-07 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

SONY

Re: [FOTO] Sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:12

Vind hem wel wat hebben alleen inderdada achtergrond is erg licht... maar mooie foto

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:20

snijd de foto door de helft en het bovenste deel geeft je het perfecte beeld van een zomer, en het onderste van een kille winter...wat het een beetje veel contrast geeft. (probeer het voor de lol eens)
Verder vind ik hem wel heel erg leuk, maar door het contrast zou ik iets met het licht doen. Maak hem of helemaal donker / winter of helemaal licht / zomer

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:25

Erg leuke foto!
Ik erger me alleen onwijs aan dat zwarte in het water. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:29

Haha, op de zwartwit versie heb ik het wel weggewerkt. Zal het bij de kleurversie ook even doen. Lachen

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:34

hihi, nou zie je waar het bij de kleurversie is weggewerkt..
(sorry dat ik zit te mierenn**ken..maar t valt me op)
zeker omdat die bel er weer zo mooi boven zweeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:37

Vind het jammer dat de compositie niet erg spannend is, dat de bellen zo wegvallen tegen de achtergrond en tsja... Dat laatste toch maar even omschrijven:

De foto spreekt me niet aan omdat er wat "mist". Of dat interactie is, of dat een duidelijke bedoeling is, een spannend element, ik weet het niet, maar er mist wel iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 01:14

@Nouks; bij de kleurversie vind ik dat ook ja. Z/w niet. Maar goed, dat ligt dan ook echt aan mijn smaak, andere vinden het juist omgekeerd. Lachen

@Lotteke; I know. Ben erg slordig. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 08:48

Ben benieuwd waarom je bewust voor deze achtergrond hebt gekozen, dan? Ik vind het nl. erg saai en de voorgrond (vnl de bellen, maar ook de kleuren van de kleding van het meisje) komen niet mooi uit vind ik.
In de Z/W versie vind ik dit nog erger, en Z/W past IMO gewoon niet bij de foto.

De compositie vind ik centraal niet zo bijzonder en ik had een ander flesje bellenblaas gekozen- dit rood valt erg op met de andere kleuren (niet in een positieve manier) en het flesje valt wat weg tegen de achtergrond, waardoor het in eerste instantie lijkt alsof haar hand bloedt als je snel langs de foto scrollt.

Al die dingen zijn erg jammer, want ik vind de kleding, het model en vooral het idee juist geweldig! Haha!

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 09:50

Ik vind die bellen met die achtergrond niet leuk. Zonder de het bellenblazen zou ik het waarschijnlijk een veel leukere foto vinden. Ik kan me niet zo ergeren aan dat zwart onderaan; het maakt het juist wat levendiger. Verder wel mooie kleuren, dat groen van dat jurkje en zo. Lachen

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:33

Ik vind het een leuke foto, mooie kleuren. Ik zou het alleen zonder het belleblazen ietsie leuker vinden. Ik erger me totaal niet aan dat zwarte onderaan, het voegt juist wat toe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:35

Ik vind de foto erg mooi geworden. Erger me totaal niet aan dat zwarte, misschien dat dat zelfs wel iest meer mocht zijn.

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:37

wauw,,! vindt hem ook erg mooi..!
erger me nergens aan. vindt hem super gelukt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:39

sjemie schreef:
@[***]; bij de kleurversie vind ik dat ook ja. Z/w niet. Maar goed, dat ligt dan ook echt aan mijn smaak, andere vinden het juist omgekeerd. Lachen

Welke foto vind je zelf de mooiste dan? Naar aanleiding van je reactie zou ik haast denken de zwartwitte, waarom heb je deze dan niet in de openingspost gezet en de kleurenversie in de link?

Maar om dan even in te gaan op de zwartwitte: ik vind juist de kleuren van haar kleding zo lekker, en bij bellenblazen denk ik aan zomer, blijheid, KLEUR. Daarom vind ik alleen al de kleurenversie dan toch beter.

Plus dat ik bij de zwartwitte de betere aftekening van de bellen slechts minimaal vind en ik ook daar nog steeds "iets" (interactie, een duidelijke bedoeling, een spannend element, ik weet het niet) mis.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:40

Het idee is erg leuk. Helaas vallen de bellen weg in de achtergrond. Dat de achtergrond zo licht is, is niet erg, hij moet misschien zelfs nóg lichter. Om de bellen er uit te laten springen, zul je veel licht moeten hebben áchter de bellen Lachen

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:54

Leuk idee indd! *LOL*
Jammer dat de achtergrond wat weg valt in het lichtheid. Verder leuke foto.

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:18

Vind het heel leuk bedacht, vind de foto super.

Alleen jammer dat het meisje der lippen zo overdreven heeft. Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:49

Wow, die zwart-wit versie is gááf! Heel erg mooi. Lekker sfeertje zit erin, bijna een beetje Twiggy, maar dan die ogen niet. Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 15:59

Ik ga voor de Zwart/wit versie Lovers Top Jamie!
Lekker contrast bij de z/w en heerlijke kleuren bij de kleurenversie Knipoog
Mijn complimenten! Ga zo door meid Ja

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 16:04

Ik vind het een erg leuke plaat, Jammer dat het zo een centrale compositie is, en ook erger ik me wat aan die lippen. Ze komen ontzettend onnatuurlijk en gemaakt over vind ik dan. Ik had persoonlijk voor een ander bellenpotje gekozen. Verder erg leuke foto; De parels, en het kleed van 'Sharon' vind ik echt ontzettend mooi trouwens

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 16:12

Wauw! Vind m erg mooi, leuke kleurtjes en origineel idee. De lippen vind ik ook een beetje apart, zoals Soet zegt.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 17:50

Ik vind hem super! Het idee is geweldig, het lijkt op zo'n hele originele reportage in een modeblad voor meisjes, maar dan wat minder overdreven qua kleding en make-up. Ik vind het wel jammer dat ze d'r lippen een beetje raar doet, maar aan alle punten van eerder genoemde kritiek kan ik me niet storen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:03

De scherpstelling ligt niet fijn. Zou liever haar hoofd en de bellen echt scherp zien. Voor de rest ben ik ook beneiuwd waarm deze achtergrond? Vind het nemelijk geen mooi plaatje in het geheel zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:34

Ik vind hem prachtig Ja lekker kinderlijk met die kleren ook erbij, alleen had ik toch liever een bosachtige achtergrond gezien Lachen ook omdat het jurkje groen is, dat past er beter bij denk ik.. [edit] Ik ga trouwens ook voor de zwartwit versie Ja

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:51

Erg lekker sfeertje, maar ook ik had de scherpstelling liever anders gezien. De omgeving vond ik bij je vorige foto minder passend dan bij deze. Hier vind het juist wel passen. Door de rustige achtergrond wordt je oog juist meer naar Sharon getrokken. Lachen
De compositie had van mij wel iets gewaagder gemogen. Ja