[sch]KlodderMiek en KliederFenn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

[sch]KlodderMiek en KliederFenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 23:29

We voelden ons heel creatief toen we er mee bezig waren en het was zo ontzettend gezellig. Dat ik het niet kan laten dit resultaat hier te plaatsen.
Het doek is in vier stukken verdeeld. We mochten alletwee twee stukken schilderen. Miek schilderde het gedeelte met mij erin en ik dat met Miek en het gedeelte ertegen over. Hihi, opmerkingen gemaakt over elkaar die echt heel fout zijn Clown nou ja, ik vond het grappig Knipoog

hier het crearesultaat van een avondje (drie uur geloof ik, drie en half Ja ) :

Afbeelding

en een betere foto.

Afbeelding
50x50, aqryl en beetje aquareverf en heel veel lol Haha!

Commentaar mag, al gaan we er niets meer aan veranderen. Ten zij we ruzie krijgen natuurlijk. Dan schilder ik haar over Vork

Genee

Re: [sch]KlodderMiek en KliederFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 23:42

Grappig, die 2 stijlen door elkaar. De één tekent heel strak, en de ander een beetje bibberig. Ik vind het jammer dat ze niet zo mooi in elkaar overlopen, maar verder heb ik niet heel veel commentaar.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:19

Wat superorigineel! Heel apart zo'n gemengd schilderij. En tegelijk symbolisch ook, voor vriendschap.

Bij wie komt hij te hangen? Vork

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 15:07

Remy schreef:
Wat superorigineel! Heel apart zo'n gemengd schilderij. En tegelijk symbolisch ook, voor vriendschap.

Bij wie komt hij te hangen? Vork

Die gedachte kwam ook meteen bij me op Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 17:24

Ja, dat moeten we nog verzinnen. Op het moment staat hij nog op mijn ezeltje. We gaan nog even bekvechten erover.
genee, dat ze niet zo goed in elkaar overlopen klopt. Het is half/half bewust gedaan. We wilden het extra laten contrasteren en hebben elkaar straal genegeerd. Dan krijg je dus een Paars/groen bootje met aan alle kanten verkeerde schaduw Schijnheilig

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 21:52

Echt een leuk idee! Mooi lijstje erom en een leuk plekje ervoor zoeken. En niet te veel over bekvechten, maar gewoon nog een deel 2 in elkaar knutselen en dan hebben jullie er allebei 1!

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:30

Ik vind het een heel origineel idee Tong uitsteken , en het resultaat vind ik ook geslaagd. Misschien kun je afwisselen: de ene maand kun je het schilderij bij jou hangen, en de volgende maand bij je vriendin... Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 00:50

Geinig, ik vind 'm erg leuk geworden! Jullie schilderstijlen lopen zo uiteen, dat laat mooi twee verschillende sferen zien. Zegt dat misschien ook wat over jullie karakters..? Knipoog
De ene schildert heel chaotisch, onrustig en expressief (dat ben jij zeker?) en de ander erg kalm en beheerst. Het gedeelte linksboven vind ik erg mooi gelukt! Er spreekt een hele spannende sfeer uit, alsof er ieder ogenblik iets zou kunnen gebeuren..
Ik moet een beetje denken aan de sfeer van David Hockney: http://www.sfmoma.org/images/ma/exhib_d ... ockney.jpg

Is dit je eerste topic op UK trouwens? Nog gefeliciteerd he Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 12:05

hihi, dat chaotische ben ik inderdaad Schijnheilig

Miek is veel meer een perfecionist dan ik, ze deed ook net wat langer over haar delen en ondertussen zat ik maar te kletsen...
ja, eerste topic hier. dank je nog Knipoog

En een deel twee maken is echt een goed idee oneilltje Lachen