[SITE] Mijn Nieuwe Design !! ( willen jullie raten ? )

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lilt

[SITE] Mijn Nieuwe Design !! ( willen jullie raten ? )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 17:39

Dames en Heren..

Lil-Ts Productions is weer terug, maar deze keer met
Een nieuw design..

Er zijn nieuwe designs geupload !
En nog veel meer !

Check it out ..

.: http://www.Lil-Ts-Productions.de.vu :.

Holla: Lil-Ts Productions
Laatst bijgewerkt door Mireille op 18-02-07 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag

8nnemiek

Re: Mijn Nieuwe Design !! ( willen jullie raten ? )

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:27

Die irritante Marco Borsato advertentie verschijnt nog altijd, ik zou eerst de site ergens anders uploaden waar geen vervelende popups zijn Knipoog

lilt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 20:29

Ja, maar verder ??
Ik heb het niet over de reclames.. ik vraag hoe is de design :p niet de reclame..

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:32

Mooie site, alleen irritante reclame inderdaad. Als jij als websitedesigner wilt werken kun je het beste gewoon een betaalde host openen kom je meteen een stuk professioneler over. Overigens vind ik de menuknoppen [wanneer het rood word] erg lelijk. Zit te weinig 'power' in de kleur waardoor de site er 'vies/dof/lelijk' uit ziet. Nagelbijten / Gniffelen Snap je het een beetje?
Verder leuke indeling enzovoorts.

SaintAissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:47

Ik vind het wel een mooie, strakke en professionele uitstraling hebben.
Alleen heb ik moeite met de tekst. Er zitten taal- en spelfouten in en de zinsopbouw is niet bijzonder mooi. Dat is volgens mij echt een aandachtpunt, maar ik vind dat je zeker op de goede weg zit!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:08

Ik vind het ook zonde dat je, als webdesigner, niet gewoon een betaalde site neemt. Als je een website hebt om de foto's van je lievelingspaard neer te zetten ofzo, is dat niet noodzakelijk, maar het oogt een stuk professioneler als je een gewone '.nl/.com/.be' site hebt, dan een rare duitse host die reclame over je site gooit.
Ik vind persoonlijk ook de verhouding 'zwarte achtergrond'/'gevuld deel' erg onevenwichtig. Er is een héle smalle balk met tekst, en verder een hele donkere achtergrond. Dat oogt wat somber.
Dan heb ik ook nog wat op te merken aan het zwart. Want ik vind het niet echt zwart. Tong uitsteken Net als de andere kleuren op de site, heeft het een doffe gloed zeg maar.
En ben het met SaintAissa eens over de fouten in de tekst.

Absoluut niet opvatten als iets aanvallends ofzo, meer iets waar je aan kan werken. Of niet Knipoog

Denk dat dit overigens bij UK moet, omdat je wilt dat er commentaar op geleverd word. Als het niet bij UK moet, dan altijd nog bij links.. Ik zal even temmen Lachen

Mireille

Re: [SITE] Mijn Nieuwe Design !! ( willen jullie raten ? )

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:37

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 22:51

In Firefox gebeurt er wat raars bij het scrollen, de letters verplaatsen later dan de achtergrond, wat een heel raar (en niet zo mooi) effect geeft.

Daarnaast vind ik het wel erg klein en priegelig eigenlijk. Ik heb veel meer ruimte op mijn scherm, die mag wel gebruikt worden.

De oneffen achtergrond stoort me erg, verder vind ik het niet een erg bijzonder design, er is gewoon niet genoeg om van 'design' te spreken. (Iets wat ook geldt voor de 'portfolio'-sites.) Een webpagina is iets meer dan een vak met menu-balk...

Als je daadwerkelijk sites voor anderen wilt maken lijkt het me ook handig om je te verdiepen in de technische kant van het ontwerp, daar gaat nog heel wat mis. (Niet afgesloten head of 2 keer het begin van een body.)

Ook praktisch/technisch is er nog veel bij te leren, het nuttig gebruik van CSS ipv een hele lijst met onmouseover/onmouseouts, het gebruik van spacers, tabellen en frames op plekken waar dat echt niet nodig is, etc.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:02

Ga voor het grootste gedeelte met Shadow0 mee.

Ook zet je er een portfolio neer, terwijl het geen "echt" portfolio is, het zijn meer voorbeeldsites voor je eigen site.
Daarnaast stoort de reclame me, maar daar is al commentaar over gegeven.

Ook de kleuren spreken mij totaal niet aan, het is wat doffig, en in combinatie met de kleine priegel lettertjes nodigt het niet uit tot lezen. Denk bij fontsize ook aan de internetgebruikers die wat minder goed ziend zijn, voor hun is deze site niet echt prettig om te gebruiken.