[foto] Surfen @ Scheveningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lins_Vetra

[foto] Surfen @ Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 12:05

Ik ben voor het eerst eens echt aan het werk gegaan met mijn camera'tje.
Heb vanalles uitgeprobeerd en ik moet zeggen: voor een huis-tuin-en-keuken 'fotograafje' zijn het best leuke foto's geworden. Veel foto's vind ik een beetje storend omdat de horizon niet recht is, maar het object zelf is dan wel erg mooi, waardoor die scheve horizon dan niet echt opvalt Clown Onderstaande zijn toch wel de beste naar mijn mening..

De surfer op de foto's is mijn vriend (met het oranje-gestreepte zeil). De foto's zijn zondag middag genomen.

Helaas waren de golven en de wind niet optimaal om echte kunstjes te doen. Geen actiefoto's dus.

Afbeelding

Afbeelding

Samen met surfdude René
Afbeelding

Nogmaals:
Afbeelding

Patser Clown
Afbeelding

En tot slot: een sfeerplaatje
Afbeelding

Natuurlijk zijn tips welkom, maar remember: Dit is voor mij de aller eerste keer dat ik 'echte' foto's maak.
Laatst bijgewerkt door Lins_Vetra op 13-02-07 12:12, in het totaal 3 keer bewerkt

Lins_Vetra

Re: [foto] Surfen @ Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 12:08

Sorry ging wat fout..

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 17:22

Ik vind foto 4 de beste en de mooiste uit deze serie. De grauwe grijze zee met een oranje surfer. Helemaal omdat hij in het verlengde surft van de andere.

Die daaronder is niet helemaal scherp volgens mij, de laatste is naar mijn idee te fel. Misschien is het een idee om ze te nummeren, dat geeft wat makkelijker commentaar. Lachen

Netjes gedaan voor de eerste keer. Lachen

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:31

Ik vind de allerlaatste foto erg mooi. Met die zon op het water, en de silhouetten van de surfers. De rest vind ik niet zó Lachen Maar dat is een kwestie van smaak.