Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen het beertje is niet scherp maar ik neem aan dat je expres op de 'strop' hebt scherp gesteld? 

Juultj schreef:Super leuk idee inderdaad.![]()
De uitvoering is goed, maar had van mij wat feller gemogen.
Hij is nu nog te vriendelijk.
Ik had ook graag een egale achtergrond gezien.
Nette foto, maar had nog het een en het ander aan verbeterd kunnen/mogen worden.
Verder: erg leuke ideeën heb jij! imd schreef:Prachtig! Ik las de titel en was benieuwd wat er zou komen. Vind het een heel erg leuk idee, leuk uitgevoerd en een goede foto. Kleuren passen er goed bij en schaduw&licht zijn ook heel mooi.
Super foto!
Edit: Typo's
Shalimar schreef:Netjes! Goed dat je de schaduw er nog achter ziet. Hoort er echt bij vind ik. Het zwart/witte aspect vind ik mooi combineren met je roze tekst. Heel origineel ook!Alleen het beertje is niet scherp maar ik neem aan dat je expres op de 'strop' hebt scherp gesteld?
Six schreef:Jij bent wel van de creatieve ideeën he !
Ja vind 'm leuk.
Heb er niet echt commentaar op verder.
Edda schreef:Ik vind de schaduw ontzettend storen, ik had de foto ook liever véél donkerder gezien
Hij heeft nu een zachte sfeer, de sfeer mag van mij dus wat harder, want nu komt het echt veel te lief over
Het liefst had ik dus een zwarte achtergrond gezien en dat het beertje iets werd opgelicht
Het idee is leuk, maar niet geweldig uitgevoerd
ijslanderfan schreef:Wat een geweldig idee! In tegenstelling tot Edda vind ik hem juist goed uitgevoerd. Hij is zacht, omdat het onderwerp juist hard is. Ligt eraan hoe je er naar kijkt denk ik.
Het enige dat IMO wat stoort is de onscherpe schaduw, tekst is geweldig. Geslaagde foto!
Juultj schreef:Super leuk idee inderdaad.![]()
De uitvoering is goed, maar had van mij wat feller gemogen.
Hij is nu nog te vriendelijk.
Ik had ook graag een egale achtergrond gezien.
Nette foto, maar had nog het een en het ander aan verbeterd kunnen/mogen worden.

Al zou ik zelf een barbie gebruikt hebben ipv een beertje denk ik.