Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ceasarlover schreef:k'weet niet wat ik er van moet vinden..
vint de visjes ook veeeel mooierder

Frozenstar schreef:Ten eerst is het VIND. Niet Vint.
Ten tweede is het MOOIER. NIet Mooierder.
Ten derde. Op UK moet je je commentaar onderbouwen.
Niet zeggen van Ik vind de visjes ook veel mooier. Wat heeft ze daar aan?
Niks.
Waarom vind je iets mooi/niet mooi.
ONDERBOUWEN.

WildWings schreef:'Mooi!
Hij pakt me'
Is nl. ook NIET onderbouwd, 'hij pakt me' is GEEN onderbouwing, je hebt niet uitgelegd waarom je het mooi vindt en waarom het je pakt.
Hier heeft Eightlegged net zo goed niets aan, dus let eerst zelf eens op wat je doet voordat je anderen zo idioot aanvalt.
Frozenstar schreef:WildWings schreef:'Mooi!
Hij pakt me'
Is nl. ook NIET onderbouwd, 'hij pakt me' is GEEN onderbouwing, je hebt niet uitgelegd waarom je het mooi vindt en waarom het je pakt.
Hier heeft Eightlegged net zo goed niets aan, dus let eerst zelf eens op wat je doet voordat je anderen zo idioot aanvalt.
Ik heb Eightlegged al lang laten weten wat ik wel en niet mooi vind. Lijkt me dan niet nodig om dat hier wéér neer te zetten ofwel soms?
Frozenstar schreef:Ik heb jou anders ook nog geen commentaar zien geven. Ja op mij. Maar dat kan ook via PB.

:Citaat:Compositie is opzich niet slecht, maar het hoofd lijkt wat in het niets te zweven nu.
De kwaliteit is ook erg punterig, misschien door de bewerking, waardoor de huid indd wat vlekkerig lijkt, ik zou er nog wat mee prutsen in photoshop (of ander prog?) gewoon
Eightlegged schreef:Dat was ook een edit WildWings, toen ik je reactie las stond dat er ook niet. En verder mag hier van mij een slotje op als er zo gezeurd moet worden, vind hier niks aan..
En inderdaad, in eerste instantie had ik dat ook niet gedaan, maar ik heb 't direct er nog even ingegooid omdat ik dat al vergeten was omdat ik me ergerde aan Frozenstars reactie- maar het stond er binnen 2 minuten gewoon in, het is onderbouwd, dus wat is dan het probleem?

).