[FB] Right through you..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

[FB] Right through you..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 18:40

Afbeelding

Eleionomae

Re: [FB] Right through you..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 18:51

Opzich een mooie foto maar hij is mij te wazig. Ook vind ik de enorme zwarte vlek onderin heel erg storen.

Ik heb trouwens getemt. zover ik weet mag je maar 1 topic per dag openen op UK

edit uit de welkoms post:
'2) Er geldt een maximum van één topic per persoon per dag op het forum. Meer dan één tekening of foto in een topic zetten mag natuurlijk altijd.'

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 18:52

Hmm oke wist ik niet. Doe die vissies dan maar weg deze stond er eerder Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 18:53

dat zullen de mod's dan wel doen Lachen
Vind je visjes trouwens ook wel beter hoor

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 18:57

Snap ik, was ook meer een algemene opmerking voor als er straks een mod langskomt Haha!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:26

ceasarlover schreef:
k'weet niet wat ik er van moet vinden..
vint de visjes ook veeeel mooierder Haha!

Ten eerst is het VIND. Niet Vint.
Ten tweede is het MOOIER. NIet Mooierder.

Ten derde. Op UK moet je je commentaar onderbouwen.
Niet zeggen van Ik vind de visjes ook veel mooier. Wat heeft ze daar aan?
Niks.

Waarom vind je iets mooi/niet mooi.
ONDERBOUWEN.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:47

Op zich een fijne foto met lekker veel contrast, maar hoelanger ik kijk hoe meer ik me ga storen aan de overbelichte rechterkant van je gezicht. Bloos
Ook zie je nog een stukje hals (??) aan de linkerkant van je kin. Persoonlijk vind ik het het beeld iets verstoren.
Je blik is overigens wel erg pakkend. Ja
Ik ben wel benieuwd naar het orgineel.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:22

Ik vind hem niet zo mooi. De huid is een beetje vlekkerig, hij pakte me juist níet en de uitdrukking vind ik niet interessant. Ook vind ik de stand van de ogen nogal raar. het idee vind ik echter wel leuk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:40

Compositie is opzich niet slecht, maar het hoofd lijkt wat in het niets te zweven nu.
De kwaliteit is ook erg punterig, misschien door de bewerking, waardoor de huid indd wat vlekkerig lijkt, ik zou er nog wat mee prutsen in photoshop (of ander prog?) gewoon Ja

Frozenstar schreef:
Ten eerst is het VIND. Niet Vint.
Ten tweede is het MOOIER. NIet Mooierder.

Ten derde. Op UK moet je je commentaar onderbouwen.
Niet zeggen van Ik vind de visjes ook veel mooier. Wat heeft ze daar aan?
Niks.

Waarom vind je iets mooi/niet mooi.
ONDERBOUWEN.

Sorry dat ik het zeg, maar wat gedraag jij je belachelijk hier zeg.
Je voelt je kennelijk heel wat dat je denkt dat je zo kan reageren tegen anderen, maar waar is jouw onderbouwing dan? Knipoog

'Mooi!
Hij pakt me'
Is nl. ook NIET onderbouwd, 'hij pakt me' is GEEN onderbouwing, je hebt niet uitgelegd waarom je het mooi vindt en waarom het je pakt.
Hier heeft Eightlegged net zo goed niets aan, dus let eerst zelf eens op wat je doet voordat je anderen zo idioot aanvalt.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:08

Moderatoropmerking:
Verzoek tot het posten van onderbouwd commentaar. Probeer uit te leggen waarom je iets wel of niet mooi vindt en geef de TS tips.
Diverse berichten verwijderd.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:29

WildWings schreef:
'Mooi!
Hij pakt me'
Is nl. ook NIET onderbouwd, 'hij pakt me' is GEEN onderbouwing, je hebt niet uitgelegd waarom je het mooi vindt en waarom het je pakt.
Hier heeft Eightlegged net zo goed niets aan, dus let eerst zelf eens op wat je doet voordat je anderen zo idioot aanvalt.

Ik heb Eightlegged al lang laten weten wat ik wel en niet mooi vind. Lijkt me dan niet nodig om dat hier wéér neer te zetten ofwel soms?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:42

Frozenstar schreef:
WildWings schreef:
'Mooi!
Hij pakt me'

Ik heb Eightlegged al lang laten weten wat ik wel en niet mooi vind. Lijkt me dan niet nodig om dat hier wéér neer te zetten ofwel soms?

Dan hoef je hier toch ook niet te reageren, als Eightlegged al weet wat jij ervan vindt?

Want op UK (en CB) is het de bedoeling dat je onderbouwd commentaar geeft waar de TS wat aan heeft, zoals je zelf maar al te goed weet te zien aan je houding tegenover anderen. Als de TS dat al weet, waarom reageer je dan nog op een manier die niet hoort, maar lees je een ander wel de les hierover?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:48

Ik heb jou anders ook nog geen commentaar zien geven. Ja op mij. Maar dat kan ook via PB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:52

Frozenstar schreef:
Ik heb jou anders ook nog geen commentaar zien geven. Ja op mij. Maar dat kan ook via PB.

Als jij daar zo voor bent had je jouw commentaar op de andere bokker/bokster ook via PB kunnen geven, dus nogmaals, als je alles beter weet- begin dan eens met jezelf. Knipoog

En verder moet je dan denk ik even beter lezen Haha! :
Citaat:
Compositie is opzich niet slecht, maar het hoofd lijkt wat in het niets te zweven nu.
De kwaliteit is ook erg punterig, misschien door de bewerking, waardoor de huid indd wat vlekkerig lijkt, ik zou er nog wat mee prutsen in photoshop (of ander prog?) gewoon

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 23:13

Dat was ook een edit WildWings, toen ik je reactie las stond dat er ook niet. En verder mag hier van mij een slotje op als er zo gezeurd moet worden, vind hier niks aan..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 23:27

Sorry Eightlegged, ik ga wel verder via PB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 10:14

Eightlegged schreef:
Dat was ook een edit WildWings, toen ik je reactie las stond dat er ook niet. En verder mag hier van mij een slotje op als er zo gezeurd moet worden, vind hier niks aan..

Een directe edit binnen nog geen 2 minuten ja, er staat zelfs niet bij 'bericht het laatst bewerkt om.. blabla', dus toen Frozenstar net haar bericht postte stond het er al uren, zo niet al een dag lang. Knipoog En inderdaad, in eerste instantie had ik dat ook niet gedaan, maar ik heb 't direct er nog even ingegooid omdat ik dat al vergeten was omdat ik me ergerde aan Frozenstars reactie- maar het stond er binnen 2 minuten gewoon in, het is onderbouwd, dus wat is dan het probleem?

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 10:25

Eightlegged, ik vind je idee leuk, maar vind (persoonlijk) je bewerking té.
Het contrast tussen wit & zwart is veel te hoog, zowel het witte als het zwarte is volledig uitgevreten, denk dat als je je contrast iets minder hard maakt, het resultaat veel mooier zal zijn.
Vind het ook jammer dat je piercing (denk ik toch ?) niet goed zichtbaar is, zoals ie er nu maar half op staat, stoort het mij eigenlijk en zou ik hem gewoon helemaal wegwerken.
Je hals vind ik ook een beetje eigenaardig, is een ketting denk ik waar we nog een stukje van zien ? Zou het niet beter zijn als je je hals waziger en geleidelijker aan laat overgaan naar het donkere zodat die nog iets duidelijker zichtbaar is., nu is het zo abrupt.
Vriendjes zijn?
is míjn mening hé, he moet het daar niet per sé mee eens zijn. Bloos

Je ogen vind ik dan wél weer mooi, met die zwarte rand rond (ok ok beetje minder contrast graag Haha! ).

Hoe ziet het origineel er uit ? (linkje ? )

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 16:20

Niet echt een reden om iets te sluiten. Lachen

De reacties heen en weer begrijp ik. Punt is echter dat er hier een opmerking als haast aanvallend gezien word, terwijl dat niet de bedoeling is. Frozenstar en Wildwings, er mag best wat tegen elkaar gezegt worden maar heb er op tijd vrede mee, of ram op de TEM knop.