[Foto] Zwanen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[Foto] Zwanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:36

Zeker vorige zomer heb ik ontzettend veel foto's gemaakt, maar nooit geplaatst hier.
Zo ook 8 Juli, toen ik op een zonnige dag naar de overkant ben gegaan, waar ik plaatsgenomen aan de rand van de sloot. Daar zwom een schitterend zwanengezin, maar mams en paps waren behoorlijk schuw. Maar geduld wordt beloond, naarmate ik rustig bleef zitten en ik helemaal niet zo eng bleek te zijn, heb ik wat aardige plaatjes kunnen schieten.

LiekieJ heeft de foto's voor me verkleint en er een randje omheen geknutselt (ben ik allemaal niet zo handig mee), thanx nog OK dan! !

1. Afbeelding
Mams; Beetje artistiek doen met de weerspiegeling in het water. Haha!

2. Afbeelding
Mams en een deel van het gezin.

3. Afbeelding
En na even wachten kwam er nog één bij, de witte, wat wel een leuk plaatje opleverde met al die koppies zo.

4. Afbeelding
Leuk kleurencontrast van 2 van het gezin; helaas is de rechter ietwat 'afgesneden' .

5. Afbeelding
De kleinste, maar ook meteen de arroganste en brutaaltse van het gezin. Haha!

6. Afbeelding
Ik wou ze er alle 4 op hebben; dat was even afwachten maar uiteindelijk gelukt met z'n vieren op een rij, alleen mams staat er helaas niet helemaal volledig op.

7. Afbeelding
En tot slot kwam de vader opdagen; met z'n grootte wastie behoorlijk angstaanjagend; maar wel een schitterend dier!
Ik had nog een plaatje van de hele fam. gewild, maar volgens paps ging de sloot uit om langs de kant grasjes te gaan eten en dat was mij iets te dichtbij. Schijnheilig

Waren ze!

Kaitlyn

Re: [Foto] Zwanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:41

super mooie foto's, en kan ook wel begrijpen dat je 'm dan even knijpt bij zo'n grote zwaan :p

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:43

Foto 1; Mooie foto, mooie achtergrond ook. (groene gloed op het water)
foto 2; Leuke foto, jammer dat zwaan andere kant op kijkt.
foto 3; Geweldig foto, zo van "volg mama maar, kinders!" Ja mooi plaatje! Lachen
foto 4; Was leuker alsie was lager was gemaakt, en inderdaad jammer van de afgesneden staart.
foto 5; Mooie foto, jammer van de onscherpte bij de snavel.
foto 6; De blaadjes op voorgrond storen een beetje, ook jammer van de afgeneden staarten. Jammer.
foto 7; Mooie foto! Haha!

De mooiste foto's vind ik; 1, 3 en 7. En dan vooral 3. Haha!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:43

Wat een erg leuke foto's, ik weet weinig van fotografie af, maar ik vind ze heel leuk. Zoals je zelf al aangeeft soms staan ze er niet helemaal op, maar het blijven levende wezens dus versta ik het helemaal. En daarnaast stoord het mij helemaal niet!

__xMariek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:49

Erg leuke foto's! Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij zijn de veren van 'mama zwaan' Tong uitsteken vaak overbelicht. Je ziet er geen structuur meer in.