Zo ook 8 Juli, toen ik op een zonnige dag naar de overkant ben gegaan, waar ik plaatsgenomen aan de rand van de sloot. Daar zwom een schitterend zwanengezin, maar mams en paps waren behoorlijk schuw. Maar geduld wordt beloond, naarmate ik rustig bleef zitten en ik helemaal niet zo eng bleek te zijn, heb ik wat aardige plaatjes kunnen schieten.
LiekieJ heeft de foto's voor me verkleint en er een randje omheen geknutselt (ben ik allemaal niet zo handig mee), thanx nog
1.

Mams; Beetje artistiek doen met de weerspiegeling in het water.

2.

Mams en een deel van het gezin.
3.

En na even wachten kwam er nog één bij, de witte, wat wel een leuk plaatje opleverde met al die koppies zo.
4.

Leuk kleurencontrast van 2 van het gezin; helaas is de rechter ietwat 'afgesneden' .
5.

De kleinste, maar ook meteen de arroganste en brutaaltse van het gezin.
6.

Ik wou ze er alle 4 op hebben; dat was even afwachten maar uiteindelijk gelukt met z'n vieren op een rij, alleen mams staat er helaas niet helemaal volledig op.
7.

En tot slot kwam de vader opdagen; met z'n grootte wastie behoorlijk angstaanjagend; maar wel een schitterend dier!
Ik had nog een plaatje van de hele fam. gewild, maar volgens paps ging de sloot uit om langs de kant grasjes te gaan eten en dat was mij iets te dichtbij.
Waren ze!

vaak overbelicht. Je ziet er geen structuur meer in.