[schil][foto][sculpt][cos]middeleeuws paard, harig bad en me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[schil][foto][sculpt][cos]middeleeuws paard, harig bad en me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 00:52

zo he he, eindelijk weer eens tijd om op bokt te loeren!!!!!

Nja, hier dan een kleine samenvatting van mijn arbeidelijkheden van de laatste twee weken..

Naaien en airbrushen
Afbeelding

Naaien en foto's maken
Afbeelding

schilderen
Afbeelding

bouwen en exposeren
Afbeelding

Foto's maken en bewerken
Afbeelding

Bad Eend maken en aansluiten nog dingen aan verbeteren *goede foto's volgen nog*
Afbeelding

poipoi, en dat was het nog niet allemaal, maar k ben nu even te moe om dat ook nog allemaal online te gooien ghghghghghg

hadden een werkschouwweek(natuurlijk moest k op vrijdag.. hele week in de zenuwen gezeten), en aansluitend meteen werkplaatsweek, waarbij je in 4 dagen (5e dag moest het de kant en klaar de hal in) een ding moest maken aan de hand van een foto van een gebouw en een foto van jezelf... k heb voor de opdracht een kasteel gebouwd *jaja, gezaagd! getimmerd! geschroefd!* fotosessie op de manege gehouden, middeleeuws pakje voor lorien gemaakt, een steencirkel van diverse materialen in het kasteel gemaakt,een schilderij gemaakt op a3, een fotobewerking gedaan en de boel opgezet *jaja, de hoogte in op stoelen bweeelp* gelukkig was k wel op tijd klaar, kon k m'n klasgenootje bijstaan in haar momenten van stress *niet op tijd klaar* ghghghg...dagen van 8 uur smorgens, en dan meestal tot een uur of 2-3 in de nacht doorwerken, klasgenootje had een bouwwerk van 2 meter hoog en vier meter lang gemaakt *O_o* dus die moest k ook wel regelmatig helpen ghgh... vandaar dat het er niet echt netjes afziet, het schilderij moet k zowieso nog afmaken *maar k vond het wel even goed zo haha*

ah wel.. ik verval in verhalen...m'n dag/nachtritme is niet meer helemaal je van het... :wink:

Grussels

Silver Storm[/url]

BertinaBvd

Re: [schil][foto][sculpt][cos]middeleeuws paard, harig bad en me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 08:14

haha ziet er allemaal weer zeer crea uit spelf ~~

mooi stukje trouwens in het magazine !

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:45

Zo, jij bent nogal bezig geweest! Wat een gave uitrustig heeft dat paard zeg, helemaal zelf gefröbeld?
Schilderij vind ik weer helemaal een werkje van jou, leuk!

Maar.. wat is dat pluizige geval nou? Clown Nagelbijten / Gniffelen

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 19:03

woow zeg
Wat een boel werk *bewondering*
ik dacht al wat duurt het lang voordat ze weers topic opend:P haha *stille stalker Tong uitsteken *

grz. marthine Knipoog

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 19:20

Wat een werk moet dat zijn geweest zeg... en wat braaf van Loth (het is haar toch?) dat ze zo netjes bleef staan met al dat geprut om haar heen. Goed oorlogspaard. X)
Ik zie echt dat je steeds beter kunt schilderen, zit ook steeds meer diepte en kleurschakering in. Wat ik wat minder vind aan je schilderij is het kasteel. Ik heb het idee dat je wel hebt geprobeerd te werken met hulplijnen om de diepte erin te leggen maar de manier waarop je het gekleurd hebt (en het is een tikje scheef, dat ook) is beduidend minder, of komt dat omdat je de afbeelding erg hebt verkleind?

De afwerking van je 3d kasteel vind ik ook wat minder, maar zoals je zelf zei had je niet veel tijd meer... en zoals te zien heeft dit erg veel tijd gekost. Ik vind het masker het gaafst.

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 19:26

ya dat is het jammere er in derdaad aan, we hadden 4 dagen om les te krijgen *intensief* en dan dat hele gebeuren in elkaar te frotten. helaas ook nog elke dag 2 x een uur bespreking *germbl* over de voortgang maar afijn....... misschien dat ik alles *behalve het kasteel* nog eens over ga maken, maar dan 1 week per onderdeel hahaha ipv alles binnen die 4 dagen..ghghg

kasteel is trouwens uit de losse kluif geschilderd... achteraf denk ik had ik maar wat hulplijntjes gemaakt, dan het hij niet zo hellend geweest idd... maar goed.... Duivel

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:33

Jeumig!!! wat een werk zit hierin! Knap dat je dat allemaal zo bedacht hebt Ja je moet er maar opkomen Haha!
En idd je paardje verdiend wat extra's door zo geduldig als 'paspop' te fungeren
Knap hoor!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:38

Wat een creativiteit heb jij toch ook! Wow! Geweldig gemaakt, heel erg mooi!

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 11:44

Yah, t was wat zo bij elkaar. tis niet goed voor je inspiratie moet ik wel zeggen *heeft block van hier tot jericho opgelopen inmiddels*

maar m'n schat is inderdaad zo ontzettend braaf geweest..Knipoog gelukkig vond ze dr pakje ook erg mooi. Binnenkort gaan we in het bos foto's maken met dr verzorgstertje erbij en dan wij allebei in kleding die bij het pakje van lorien past.... dat wordt lachen ghgh