[foto's] Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

__xMariek

[foto's] Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 19:05

Vorig jaar in de zomer ben ik naar Griekenland geweest, en natuurlijk zie je dan allemaal dingen 'om even snel te flitsen'. Knipoog
Ik ben niet goed in foto's maken, en heb ook maar wat in het rond geschoten Vork
Ookal heb ik er geen copyright opgezet, ik wil niet dat je de foto's ergens voor gebruikt zonder het te vragen Knipoog

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7. (hahahaha)
Afbeelding
8.
Afbeelding

Kwaliteit is nogal achteruit gegaan door het uploaden.

Mireille

Re: [foto's] Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:51

[UK] > [CB]

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 07:05

Leuke foto's!
1; Niet echt bijzonder. Die struik links stoort mij.
2; Mooi! Vooral met die lucht erachter. Alleen jammer van de onscherpe bloem en blaadjes.
3; Ook leuk. Weer jammer van de onscherpe delen. En ik had hem liever scherpgesteld gezien op de citroenen (?)
4; Leuk gedaan! Ik vind deze de leukste. Alleen jammer van die auto. Maar verder; een echt vakantiesfeertje!
5; Niet echt bijzonder. Dat paaltje stoort.
6; Weer niet zo speciaal. De bloemen lijken overbelicht, en hij is een beetje flets.
7; Wel grappig. Jammer dat ie scheef is, en dat dat G. Spot op de achtergrond staat Clown
8; Ook niet echt geweldig, hij is niet zo scherp, en dit is niet echt een foto om fototechnisch commentaar op te gijvne IMO Knipoog

Maar verder wel leuke foto's.

__xMariek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 11:36

Oke, dankje Lachen
Bij foto 7 ging t juist om dat 'G.spot', aparte naam voor een café Tong uitsteken

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:55

1) Leuk idee, maar ik zou alleen de stoeltjes nemen Lachen, dat stoort minder Knipoog
2) Mooie kleuren, maar probeer je compositie iets spannender te maken. Je kunt ook meer detail gebruiken, door 1 bloem te fotograferen en dan de lucht als achtergrond Knipoog.
3) Mooie compositie, leuke kleuren Ja!
4) Erg leuk, jammer dat de zon niet echt binnenvalt en de auto, maar daar kun je niets aan doen!
5) Doet me niet echt iets, er is niet echt een onderwerp...
6) Mooi, maar probeer de volgende keer juist de achtergrond scherp te stellen, dan is de diepte er veel meer!
7) Leuk! Ik kan zelf oud grieks, dus ik wist wat er stond Lachen Fotocommentaar: Mooi, maar neem de volgende keer meer het bordje Knipoog.
8. Niet echt mijn smaak Knipoog

Ik hoop dat je wat met het commentaar kan!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 19:57

ik ben het eens met het commentaar hierboven. kan er niks veder over zeggen. Ik vind het leuke kleuren maar soms wat onscherp.