[foto] sneeuwpics.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

blackpegasus

[foto] sneeuwpics.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 16:45

hoihoi

ik heb sinds kort een canon eos 400D en ben wat aan het shooten geweest. ik ben nog een echte beginner zoals jullie zien, maar ik wilde mijn 1e plaatjes toch even showen. graag opbouwende kritiek waar ik wat aan heb.

Afbeelding
doorkomende hyacinten.

Afbeelding
en narcissen

Afbeelding
spinnenweb

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
de sneeuwpop en mijn zoontje.

Afbeelding
poes was minder blij Tong uitsteken

Afbeelding
deze vind ik persoonlijk erg goed gelukt.

Afbeelding

dat waren er een paar.

Air

Re: [foto] sneeuwpics.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:53

Erg mooi gemaakt! vooral de laatste 2 van je eerste post vind ik mooi, dat het dan er achter wazig is Knipoog

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:55

Ik vind die een na laatste idd erg mooi, voor de rest zou ik als ik jou was een beetje 'apartere' poses kiezen.. Ook is de achtergrond soms een beetje storend..
Succes!

Edit; Volgens mij kan je de ISO waarde, witbalans enz. ook nog wel wat beter instellen. Lees daarvoor even het boekje!
Laatst bijgewerkt door xZolox op 08-02-07 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:55

Gelieve alle foto's direct in één post te plaatsen, inplaats van 2 posts direct achter elkaar. Lachen

Het maximaal aantal foto's staat op 10. Ik heb daarom ook je 2de bericht met foto's verwijderd.

Daarnaast:
Moderatoropmerking:
Verzoek tot het posten van onderbouwd commentaar. Probeer uit te leggen waarom je iets wel of niet mooi vindt en geef de TS tips.
Diverse berichten verwijderd.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:56

Ons oude vertrouwde Delfgauwtje Haha!

Leuke foto's.
De 2 laatste vind ik het mooist scherpgesteld.

Charles