[SITE] Ook mijn mousery heeft een nieuwe site..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

[SITE] Ook mijn mousery heeft een nieuwe site..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 13:28

Eightlegged kreeg een aantal leuke tips, dus ik was eigenlijk ook wel nieuwschierig wat jullie van mijn site vonden. Zou wel graag wat onderbouwende tips willen van wat ik zou kunnen verbeteren.

1 ding wil ik van tevoren zeggen Tong uitsteken .. ik weet het, weinig kleur, maar dat is een bewuste keuze. Ik houd van strak en classy...

klik maar op de banner Knipoog

Afbeelding

highwaykind

Re: [SITE] Ook mijn mousery heeft een nieuwe site..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:56

Erg mooi!
Vind de banner iets te donker, maar erg overzichtelijk met een duidelijk menu du swat mij betreft verder niets veranderen. Lekker strak Knipoog!

*snap het hele genencodeschema niet zo, maar zit ook niet in de muizen* Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 17:04

Inderdaad weinig kleur, maar niet per definitie strak en classy. De totale layout vind ik sowieso niet echt classy, strak in iedergeval wel ivm de rechte lijnen. Classy niet maar meer richting het graag willen, maar het net niet bereiken.

Persoonlijk zou ik met meer beeld en kleur werken. Al gebruik je er maar één kleurtje bij, dan spreekt het net wat meer.
De typografie in de banner is kort gezegt vrij waardeloos, hier zou ik nog even een keer naar kijken, wat meer aandacht aanbesteden en diverse dingen uit gaan proberen. Ook de zwarte dikke rand vind ik niet heel stijlvol, eerder een beetje vies. De bodycopy (inhoudelijke tekst) staat links ook wat te dicht op de rand.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 17:19

Kwa kleur ga ik er echt niks aan doen. Ik heb daarin al veel geprutst en geprobeerd en ik vind het dan gewoon echt heel lelijk worden. Heb op dat gebied aan heel erg veel mensen gevraagd wat ze er van vonden, de een vond het te grijs, de ander vond het heel stijlvol. Persoonlijk vind ik het dus ook stijlvol, die verschillende grijstinten, en ga ik dus niks met kleur doen, vind het dan gewoon echt lelijk worden. (heb het al op heel erg veel verschillende manier geprobeerd, het ziet er gewoon niet uit.) smaken verschillen hierin gewoon heel erg...

banner zal ik nog eens naar kijken en wat dingen uit proberen... maar snap eerlijk gezegd niet wat je er zo waardeloos aan is. Dat je het niks vind... ok, maar WAT vind je er niks aan.

vies? ik vind de rand wel erg passen... neej, daar ga ik echt niks aan veranderen... (al is het alleen al omdat ik het ten eerste zelf wel mooi vind en ten tweede omdat het me alleen al zo'n 5 uur gekost heeft om die rand goed te krijgen...)

bodycopy heb je wel gelijk in denk ik Lachen ... zal daar eens wat in variëren...