Wauw; Ik vind ze ook best geslaagd hoor. De tweede wat meer dan de eerste. Bij de eerste heb ik nogal moeite om te kijken. Kan ook door m'n ogen komen natuurlijk. Maar die is naar mijn idee net wat te donker. De tweede heb ik niets over aan te merken!
Bedankt voor jullie reacties De eerste foto (de twee puntjes van een stuk vijver-ijs) is inderdaad niet echt prettig om naar te kijken. Weet eigenlijk ook niet precies waar het aan ligt, misschien inderdaad wel omdat de foto iets te donker is.
Ja het vriest hier inderdaad Nu niet meer zo veel, maar in de vijver ligt dus nog ijs. Op de eerste foto zie je wel hoe dun het ijs nog is. Schaatsen lukt dus nog niet
echt heel erg mooie foto's. ik vind die eerste naar eigen mening het mooist. maar ik heb niet zoveel verstand verstand van fotografie wel vraag ik me af wat het is.
Ik heb juist mee rmet foto 1 kan aan mij liggen hoor, maar aan foto 2 stoort me die plant (?) een beetje aan de rechterkant. Maar beide zijn hele mooie foto's!
Mij spreekt de eerste me niet zo aan omdat je niet kunt zien wat het is. Het prikkelt de fantasie wel, maar geeft te weinig om er wat mee te kunnen doen. Compositie is wel goed vind ik. De tweede vind ik prachtig, een hele mooie warme foto door het contract tussen het harde, scherpe ijs en de wame, diffuse zon. Het takje aan de rechterkant en het groene blaadje links mogen inderdaad wel weg van mij.