Bedankt!
* Breedte had ik in Dreamweaver op "fixed 1024" gezet, geen idee waardoor dat uitrekt.
(zal die Nedstat teller wel weer zijn)
En het was de bedoeling dat alle tekst strak uitgelijnd was, maar ik kreeg Photoshop niet zo ver.
* Moet er nog wel even bijzetten dat het imo erg overzichtelijk WAS - toen er nog maar 4 nummers op stonden en alles op 800x600 paste.
Links bladmuziek, rechts linkje naar gastenboek. Klaar.
Het (idee) was toen (dat het) een pagina uit een oud boek. Compleet met gerafelde verkleurde randjes, en een inktvlek erop. Omdat ze 'vroeger' alle bladmuziek met de hand schreven (ik doe alles in de computer). Vandaar ook het handgeschreven lettertype.
Ik kan op internet archive geen vorige versie screenshot vinden helaas.
Nedstat telt wel al vanaf 2002.
* Maar nu is alles inderdaad veel te vol, en dus rommelig.
En ik had al bedacht dat ik Verdana ook wel leuk vind 
Ik zal eens puzzelen op een site met een fatsoenlijk menu.
Kan dat leuk en zonder frames?
(Heb net google zover dat ik bovenaan sta als er op de goede woorden gezocht wordt, en zonder frames bevalt mij beter.)
Ik zal nog even nadenken over een stukje "info over mij" vind dit wel lekker anoniem eigenlijk (hoewel mijn volledige naam op alle bladmuziek staat. Hmm.. weg argument.)
En wat voor soort info zou daarin moeten? Alleen muziek/piano gerelateerd of wat algemener??
*Wanneer is het "netjes" om tweetalig aan te bieden?
Eerst was het alleen Acda en de Munnik, maar ik ben sinds kort bezig met redelijk wat Engelstaligen.
Menu tweetalig? Twee versies? (wat is handiger dan, deze of deze ? En zoveel niet-Nederlandstalige bezoekers krijg ik hier (nog??) niet.
Ga slapen en morgen op zoek naar pen en papier, eerst uittekenen, dan Dreamweaveren.
Laat jullie nog wel keuren